۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

صدای واحد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نتیجه وحدت بین مسلمین است

صدای واحد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نتیجه وحدت بین مسلمین است

کاشان - رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: صدای واحد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نتیجه وحدت بین مسلمین است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین اصل برای وحدت بین مسلمین حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه صدای واحد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نتیجه وحدت بین مسلمین است، ابراز داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از هیچ جنایتی بر علیه مردم فلسطین به خصوص غزه فروگذار نکرده است و از این رو باید مسلمانان هم همه جانبه از مردم فلسطین حمایت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در وحدت بین مسلمین تصریح کرد: وحدت بین مسلمین بسیاری از توطئه‌های دشمنان را بر علیه جامعه اسلامی از بین می‌برد.

وی با اشاره به حمایت دولت و ملت ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین گفت: این موضوع جز استراتژی‌ها و سیاست‌های پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است چراکه جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم در مقابل ظالم آنهم یک رژیم جعلی مثل رژیم صهیونیستی مصمم است.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با اشاره به اینکه یکی از استراتژی‌های مهم نظام ظلم به خصوص آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پررنگ کردن عوامل تفرقه بین مسلمانان است، افزود: متأسفانه این سیاست در طول تاریخ و در برهه‌ای از زمان با شدت و قدرت زیادی به کار گرفته شده است ولی در نهایت آنچه که رخ داده است پیروزی مسلمین بوده و هست چرا که در نهایت مسلمین با درک شرایط فهمیده اند که برای پیروزی در مقابل دشمن باید به تقویت نقاط اشتراک پرداخت.

وی با بیان اینکه وحدت بین مسلمین علاوه بر ثمرات سیاسی می‌تواند در حوزه اقتصادی هم برای ملت‌های مسلمان باعث خیر و برکت شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات و پتانسیل‌های موجود در بین مسلمین این امکان را فراهم می‌آورد که یک قطب جدید اقتصادی در بین کشورهای مسلمان در دنیا شکر بگیرد که این مهم مستلزم وحدت بین مسلمین است.

کد خبر 6230709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha