۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس:

عقب ماندگی ۱۸ ساله تکمیل «سد سبلان» جبران می‌شود

عقب ماندگی ۱۸ ساله تکمیل «سد سبلان» جبران می‌شود

مشگین شهر - نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر نیرو قرار است عقب ماندگی ۱۸ ساله تکمیل پروژه پایاب سد سبلان جبران شده و شاهد تکمیل آن در آینده نزدیک باشیم.

بابک رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از روزی که مسئولیت سنگین نمایندگی مردم در پارلمان ملی را برعهده گرفتم بر این باورم خدمت به خلق همان مسیر رسیدن به خداوند باری تعالی است.

وی خاطرنشان کرد: با کمترین هزینه عشق و محبت مردم را به دست آوردیم و در این چهار سال مسئولیت خطیر نمایندگی مردم تلاش خواهیم کرد تا به مطالبات و خواسته‌های آنها به ویژه در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کمک کنیم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری از دخالت در عزل و نصب‌ها پرهیز می‌کنیم اما معتقدیم نظارت‌ها باید به نحوی باشد تا کوچک‌ترین گام خطایی در مسیر خدمت به مردم برداشته نشود.

رضازاده از پایش دقیق فعالیت دستگاه‌های اجرایی و نحوه پاسخگویی آنها به مردم خبر داد و بیان کرد: با هیچکس تعارف نداریم و مدیر توانمند قطعاً ادامه کار خواهد داد اما مشگین شهر جایی برای مدیران ضعیف و ناتوان نخواهد بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی فرماندار مشگین شهر قرار است ردیف اعتبارات ملی منطقه احصا شده و نحوه هزینه کرد آن در سال‌های اخیر مشخص شود چرا که به تناسب تخصیص اعتبارات ملی رشد قابل قبولی را در مشگین شهر شاهد نیستیم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تکمیل پایاب سد سبلان نه تنها کشاورزان منطقه به تولید ثروت بیشتر دست می‌یابند بلکه اهالی ارشق و روستاهای اطراف از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

قابلیت کشاورزی و گردشگری مشگین شهر باید به نقطه بهره وری برسد

رضازاده گفت: این جای تأسف است که با گذشت ۴۷ سال از انقلاب بسیاری از شهرها و روستاهای ما حتی مرکز استان با چالش کم آبی روبرو شود در حالی که اگر نیمی از اعتبارات سایر استان‌های برخوردار به استان محروم اردبیل اختصاص می‌یافت ما شاهد اجرای انتقال آب از حوزه‌های آبریز اطراف این استان بودیم.

وی ضرورت حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان فعال را در تقویت جبهه تولید ملی یادآور شد و بیان کرد: مشکین شهر در حوزه کشاورزی به ویژه تولیدات باغی و گردشگری ظرفیت‌های بی نظیری را دارد و باید این قابلیت‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی به نقطه بهره وری برسد.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به کمبود تخت بیمارستانی در مشگین شهر اشاره کرد و افزود: در حالی که در کشور به ازای هر هزار نفر ۱.۱ تخت وجود دارد اما در مشگین شهر این سرانه بسیار پایین است و ضروری است تا هرچه سریع‌تر پروژه الحاقی به بیمارستان ولیعصر مشگین شهر تکمیل و عملیات احداث بیمارستان جدید آغاز شود.

رضازاده در پایان گفت: اصلی ترین پیگیری ما در دولت چهاردهم رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان خواهد بود که در این زمینه قول‌هایی را از وزرا گرفته‌ایم و روزهای سه شنبه این تعهدات را در مجلس پیگیر هستیم.

کد خبر 6230714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha