۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

امام جمعه دهدشت:

تنفس مصنوعی آمریکا برای رژیم صهیونیستی به جایی نمی رسد

تنفس مصنوعی آمریکا برای رژیم صهیونیستی به جایی نمی رسد

یاسوج_ امام جمعه دهدشت گفت: تنفس مصنوعی آمریکا برای نجات رژیم صهیونیستی به جایی نمی رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، افزود: مرزبندی‌ها و صف‌بندی‌هایی که برخی ایجاد می‌کنند، اشتباه است.

وی تصریح کرد: باید به سمت و سویی برویم که آنچه دشمن ایجاد کرده، خنثی شود و اخلاق و اسوه نبوی را در جامعه پیاده کنیم.

وحدانی فر همچنین به تلاش‌های برخی برای مخدوش کردن وحدت اشاره کرد و گفت: خواص نباید بر طبل تفرقه بکوبند و هر کسی که بر طبل تفرقه بکوبد، خائن به جمهوری اسلامی است.

وحدانی فر تاکید کرد: نباید در میدان دشمن بازی کنیم و دشمن بر طبل نفاق می‌کوبد.

حجت الاسلام وحدانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل روز لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار داشت: اتفاقات اخیر نشان داد که رژیم غاصب به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست.

خطیب جمعه دهدشت ادامه داد: آنها که در ابعاد مختلف از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و هر کسی از جنایت رژیم غاصب حمایت کند، در مظلومیت تک تک فرزندان غزه مقصر است.

وحدانی فر با اشاره به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها با این کار خود، فضا را برای جبهه مقاومت آماده کردند و جبهه مقاومت عزمش برای نابودی نجاست از سرزمین اسلامی بیشتر خواهد بود.

امام جمعه دهدشت همچنین به وضعیت اقتصادی و روانی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با بنادر متروکه و اقتصاد در حال سقوط، تعطیلی صنایع و مشکلات عدیده روانی ادامه می‌دهد و ما برای اینکه حرف امام را عملی کنیم، لحظه‌شماری می‌کنیم.

وی افزود: تنفس مصنوعی آمریکا به جایی نمی‌رسد و حمایت‌هایش نتیجه ندارد و توصیه می‌کنیم به جای بمب و اسلحه، جلیقه نجات برای شنای آنها فراهم کنند.

وحدانی فر در ادامه افزود: امت اسلامی از یمن، سوریه، عراق و ایران این آمادگی را دارند و پاسخ دشمن داده خواهد شد.

حجت الاسلام وحدانی فر به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز به ایستادگی مردم ایران در برابر تجاوزات دشمنان اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۰ کشور علیه ایران در نبرد بودند و امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است که درود خدا بر شهدا، ایثارگران و آزادگان.

وی همچنین به بازگشایی مدارس و مراکز علمی اشاره و تصریح کرد: برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است و باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عرصه رسانه و هوش مصنوعی قدرت تصمیم‌گیری داشته باشند و در جامعه جهانی موفقیت برای کشور حاصل کنند.

وحدانی فر بی‌تفاوتی نسبت به آموزش و پرورش را آتشی دانست که دودش به چشم جامعه خواهد رفت و ثبات مدیریتی را کارساز عنوان کرد.

وی در پایان از برگزارکنندگان کنگره ملی شهدا تشکر و قدردانی کرد و به فرمانده سپاه استان که تحریم شده، اشاره کرد و گفت: شاکر باشید که تحریم شده‌اید، این یعنی شما موفق و خار چشم دشمنان بوده‌اید و این تحریم را مدال افتخار بدانید.

کد خبر 6230868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha