۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲

امام جمعه ساوه:

هفته وحدت در تاریخ انقلاب روحیه برادری و همدلی را استحکام بخشید

هفته وحدت در تاریخ انقلاب روحیه برادری و همدلی را استحکام بخشید

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: هفته‌ وحدت در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه مستحکم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه, با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای بازخوانی حماسه‌ها و رشادت‌های ملت ایران در برابر رژیم بعث عراق و ایادی استکبار که قدرت پوشالی سلطه‌گران را با ایمان و اراده راسخ خود شکست داده و برگ زرینی را در تاریخ معاصر به ثبت رساندند.


امام جمعه ساوه تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در جنگ به جهانیان و به ویژه مردم منطقه نشان دادند که علیه تمامی قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها، سالیان سال می‌توان مبارزه کرد و به طور این جنگ فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و موجب می‌شود که تمامی سردمداران نظام‌های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: بدون شک هفته وحدت در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم بخشید.

وی امنیت و آرامش پایدار در کشور و حرکت رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها را از نتایج بسیار ارزشمند وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی دانست.

احیای سنت حسنه وقف مورد توجه ویژه باشد

خطیب جمعه ساوه به هفته وقف اشاره کرده و ضمن قدردانی از واقفان خیر اندیش گفت: از جمله اقدامات شایسته که در جوامع اسلامی، به ویژه ایران باید مورد توجه قرار گیرد و با قوت رواج یابد, احیای سنت حسنه وقف است که به نوبه خود می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

حجت الاسلام رحیمی از موقوفه خواری بعضی‌ها به ویژه دولتمردان انتقاد کرده و افزود: چرا دین و آخرت خود را به دنیای دیگران می‌فروشید و با نیت واقفین ستیز می‌کنید.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز تحصیل گفت: فضای آموزشی باید مامنی برای آشنایی جوانان با ارزشهای دین و توطئه‌های دشمن علیه این کشور باشد، بنابراین بصیرت افزایی در مورد دین و انقلاب و ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی از وظایف معلمان و اساتید است.

امام جمعه ساوه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه گفت: تمام قرائن نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی دقایق آخر عمر پلید خود را می‌گذراند بنابراین در تقلای نجات خود بوده و به هر جنایتی نیز دست می‌زند.

کد خبر 6230877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha