۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم هوای خنک و بارانی تا روز یکشنبه در اردبیل

تداوم هوای خنک و بارانی تا روز یکشنبه در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز یکشنبه هفته آینده هوای خنک و بارانی در سطح استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی دو روز آینده شرایط جوی ناپایدار بوده و آسمان استان غالباً ابری گاهی مه آلود خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان در بعضی ساعات بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، گفت: بارش‌ها در دو روز آینده غالباً پراکنده و خفیف انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به بارش‌های قابل توجه در دامنه کوهستان سبلان ادامه داد: اوج بارش هم از عصر امروز تا صبح فردا انتظار می‌رود لذا توجه به هشدار هواشناسی شماره ۱۵ - سطح زرد توصیه می‌شود.

کوهی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه مصادف با آغاز سال تحصیلی جدید از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و تنها از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

وی افزود: همچنین تا روز یکشنبه هفته آینده ضمن وزش ملایم باد خزری و به دلیل استقرار توده هوای مرطوب و خنک در منطقه، در طول روزها هوای بسیار خنک و در ساعات شبانه هوای نسبتاً سرد در سطح استان تداوم دارد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از روز دوشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی و وزش باد جنوبی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری شده و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 6230896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha