۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

امام جمعه گرگان:

فردی که باعث اختلاف در جامعه می شود باید ترد شود

فردی که باعث اختلاف در جامعه می شود باید ترد شود

گرگان-امام جمعه گرگان گفت: فردی که باعث اختلاف در جامعه می شود خود شیطان بزرگ است و باید از جامعه ترد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان‌های کشور است که شیعه و سنی در کنار یکدیگر مشغول زندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه وحدت در بین مردم گلستان مثال زدنی است، افزود: مردم شیعه و سنی گلستان با وحدت و همدلی توانستند تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند. وجود اختلاف بین مسلمانان باعث می‌شود تا دشمن به اهداف خود برسد.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه موضوع وحدت باعث عصبانیت برخی از افراد می‌شود، گفت: امروز وحدت باید به فریضه الهی همچون نماز، روزه و حج به یک فرهنگ واجب تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: فردی که باعث اختلاف در جامعه می‌شود خود شیطان بزرگ است و در هر جایگاهی که قرار دارد باید از جامعه ترد شود.

نورمفیدی در خصوص فرا رسیدن مهر تحصیلی، اظهار کرد: امروز پرداختن به مسائل آموزش و پرورش از مهمترین موضوعات کشور محسوب می‌شود که نیازمند به سرمایه گذاری است.

وی علم را بالاترین قدرت نرم در جنگ و مقابله با دشمنان دانست و افزود: امروز در زمینه علم و دانش باید به گونه‌ای قدم برداریم که داده‌ها، دستاوردها و پژوهش‌های علمی ما برای دنیا الگو باشد.

کد خبر 6230963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha