۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

امام جمعه لامرد:

دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است

دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است

لامرد- امام جمعه لامرد با بیان اینکه دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است،گفت: مردم لامرد نسبت به حوزه بهداشت و درمان توجه دارند ولی مسئولین دراین زمینه کوتاهی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه لامرد ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: انسان در جامعه باید به سه چیز که مورد نیاز جامعه اسلامی است عمل کند و اگر این سه چیز نباشد پریشان و سردرگم می‌شوند دانا، پارسا و باتقوا بودن از ملاک و معیارها می‌باشد.

وی ادامه داد: همه این شجاعت‌ها و دلیرمردی هایی که رزمندگان در جنگ هشت ساله داشته‌اند به برکت بصیرتی بود که پای منبر عالم دینی و امام جامعه نشسته بودند.

حجت الاسلام آزاد افزود: این عالمان دینی همه را بدرقه می‌کرد و در جنگ هشت ساله جمعیت طلبه شهید نسبت به مابقی اقشار بالاتر است و اکثر علما اهل عمل بودند و پس از انقلاب در این منطقه نیز روحانی شهید ترور و مدافع حرم داریم.

وی با بیان این مطلب که نگاه‌ها را نسبت به اینکه فرزندانمان را راهی حوزه‌های علمیه کنیم و در مکتب امام‌صادق (ع) پرورش یابند، گفت: دومین مطلبی که یک منطقه نیاز دارد یک حاکم مطیع و خیرخواه می‌باشد که شامل رئیس جمهور، فرماندار، نماینده مجلس و مسؤولین جامعه است که باید مطیع امر ولایت باشد.

حجت الاسلام آزاد به مدیران ارشد استانی و کشوری هشدار داد و گفت: انتخاب بعضی از مدیران میانی که جز فتنه‌های سال‌های گذشته دخیل بوده‌اند و در فتنه‌ها بهترین جوانان ما را به شهادت رساندند توقع این است که مسؤولین امنیتی و اطلاعاتی در این زمینه ورود کنند و شاهد اتفاقات بدتر از این نباشیم.

وی با بیان اینکه دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است، گفت: مردم لامرد نسبت به حوزه بهداشت و درمان توجه دارند ولی مسئولین در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

حجت الاسلام آزاد به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب با علمای اهل سنت اشاره کرد و گفت: رویکرد جامعه باید این باشد که در جامعه اسلامی به امت اسلامی برسیم و تمامی موارد همراه و همدل می‌شوند و در مقابل دشمن می‌ایستند.

وی ادامه داد: نگاه بلند امام انقلاب این است که امت اسلامی شکل گیرد و از ارتباطات بین شیعه و سنی روابط بهتر شود و به امت واحد برسیم.

حجت الاسلام آزاد در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بزرگترین و بهترین کاری که می‌شود در راه ماندگاری و دوام این انقلاب انجام داد تشکیل جلسات شهدایی همچون یادواره شهداست و در اواخر مهرماه نیز اجلاسیه ۲۶۱ شهید دوران دفاع مقدس در این شهرستان داریم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ جهاد و شهادت را به دیگر نسل‌ها انتقال دهیم افزود: از نهادها و ادارات شهرستان در قبال این پست‌ها و خون شهدا توقع دیگری است و مسؤولین تا کنون هیچ حرکت عملی نسبت به اجلاسیه شهدای لامرد انجام نداده و هر کس موظف به انجام این تکلیف است.

امام جمعه لامرد با پیشنهاد اینکه هر کسی در اقوام خود شهیدی دارد و می‌تواند با نصب بنر درب منزل، مغازه اقدام و فضای جامعه را شهدایی کند، افزود: باید راه شهدا را ادامه دهیم.

او به بزرگترین عملیات تروریستی صهیونیست‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: این نتیجه ضربات سنگینی بود که انصارالله یمن و حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها وارد کردند و نباید قدرت سایبری آنها را انکار کرد اما دلیل بر این نیست که جبهه مقاومت حرکتی نمی‌کند بلکه صهیونیست‌ها آرامش و امنیتی ندارند و زندگی آنان به سختی می‌گذرد.

کد خبر 6230997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha