۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۹

امام جمعه اسلامشهر:

عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است

عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است

اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام برقراری در نمازجمعه اسلامشهر با اشاره به میلاد باسعادت پیامبر رحمت و امام صادق علیه السلام گفت: پیغمبر اکرم (ص) در دوران جاهلیت روشنی بخش بود و امام جعفر صادق (ع) مظهر دانش و علوم محمد و آل محمد است.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به دو مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: در کشور قریب به ١٢٠ هزار مدرسه داریم، بطوریکه می‌توان گفت هر مدرسه یک ایران کوچک است و مدیران و کادر تربیتی آموزشی مدارس مسئولیت خطیری از حیث راهبری اجتماعی فرهنگی و تربیتی دانش آموزانی که آینده سازان کشور می‌باشند، عهده دار می‌باشند.
حجت الاسلام برقراری گفت: مربیان و کادر فرهنگی و آموزشی در مدارس و البته دانشگاه‌ها شایسته است در تربیت نسل جوان بنوعی رفتار کنند تا شاهد یک نسل علاقمند به آینده کشور و رشد و آبادانی اش باشیم.
وی افزود: چنانچه ما مسئولین درست عمل کنیم و عادلانه در حکمرانی و تقسیم امکانات در کشور رفتار کنیم قطعاً نسل جوان نیز با انگیزه بیشتری در راستای اقتدار و آینده بهتر کشور گام برمی‌دارد.
امام جمعه اسلامشهر همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر امروز عزت و قدرتی داریم به برکت میراث غنی و ارزشمند دفاع مقدس است.
حجت الاسلام برقرای افزود: ٨ سال دفاع مقدس به ما درس مقاومت و جهاد داد و توانسته ایم امروز در عرصه‌های علمی و فناوری سرآمد باشیم.

کد خبر 6231002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha