۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد؛

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۲۰۰ مسجد و هیات همدان

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۲۰۰ مسجد و هیات همدان

همدان ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۲۰۰ مسجد و هیات همدان خبر داد.

حجت الاسلام رضا غلامی روشن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ایام مبارک هفته وحدت به همت تبلیغات اسلامی، نهادهای فرهنگی و گروه‌های جهادی و مردمی در دو بخش محلی و عمومی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان در حال برگزاری است اظهار کرد: در بحث محله‌های شهر در مجموع ۲۰۰ مسجد و هیأت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ابراز کرد: این ایام خاص و ایام سرور آل الله است و پیامبر اکرم (ص) حق بزرگی بر گردن مسلمانان، امت اسلام و بشریت دارد.

وی با اشاره به اینکه ما مسلمانان این افتخار را داریم که پیرو نبی اکرم (ص) هستیم باید به هر نحوی ابراز ارادت و عشق خود را به ایشان داشته باشیم، اظهار کرد: به عنوان مثال می‌توان با نصب پرچم در سر در مغازه‌ها و منازل و با اطعام و نذورات در این شادی شریک باشیم.

غلامی‌روشن با بیان اینکه در ایام مبارک هفته وحدت به همت تبلیغات اسلامی، نهادهای فرهنگی و گروهای جهادی و مردمی در دو بخش محلی و عمومی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزار خواهند کرد، تصریح کرد: در سطح محله‌های ما در مجموع ۲۰۰ مسجد و هیأت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در شهر همدان در سطح ۱۰ محله ویژه برنامه جشن‌های میلاد پیامبر (ص) و برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری ۳۰ مؤسسه قرآنی، کاروان شادی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، مجالس و برنامه سخنرانی و جشن‌های خانگی برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش عمومی با همکاری ملت امام حسین (ع) و سازمان فرهنگی شهرداری ویژه برنامه‌های با این مناسبت برگزار خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: در گنج‌نامه یک ایستگاه صلواتی و برنامه‌های فرهنگی و در بلوار ارم ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، جشن‌های مختلف، و… مدنظر قرار گرفته است.

غلامی‌روشن با اشاره به برگزاری جشن‌های ویژه ایام هفته وحدت در میدان امام خمینی (ره) همدان طی سه روز اضافه کرد: این جشن‌ها در کنار دیگر برنامه‌های متنوع برای مردم در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه جشن میلاد نیز عصر روز میلاد پیامبر با برنامه‌های متنوع فرهنگی در میدان امام خمینی شهر همدان برگزار م یشود.

غلامی‌روشن برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن، توزیع نذورات، برپایی جشن‌های خانگی در محلات مختلف را از دیگر برنامه‌های سالروز میلاد پیامبر (ص) برشمرد و خاطرنشان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان و مناطق مختلف نیز برنامه‌ها و جشن‌های هفته وحدت در حال برگزاری است.

کد خبر 6231034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha