۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد؛

افتتاح خانه هلال روستای وَرِ سُفلی محلات در آستانه هفته دفاع مقدس

افتتاح خانه هلال روستای وَرِ سُفلی محلات در آستانه هفته دفاع مقدس

محلات- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:خانه هلال وَرِ سُفلی شهرستان محلات، در آستانه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته وحدت، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی خانه‌های هلال اظهار کرد: خانه‌های هلال در ساختار جمعیت هلال‌احمر به عنوان کوچک شده‌ای از کلیات یک شعبه یا ستاد هلال‌احمر پیش بینی شده است که در راستای اهداف این جمعیت به عموم مردم و به ویژه روستاییان و خانواده‌های کم برخوردار، ارائه خدمت و نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح خانه هلال روستای وَرِ سُفلی محلات در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: اکنون بالغ بر ۸ هزار خانه هلال در کشور فعالیت دارند و ارتقای کیفیت خانه‌های هلال و توسعه آنها مبتنی بر اهداف و اصول تعریف شده از رویکردهای جمعیت هلال احمر در توسعه این خانه‌ها است.

دکتر شهرجردی با اشاره به فعالیت ۵۷۲ خانه هلال در استان مرکزی افزود: مردمی بودن از جمله ویژگی‌های خانه‌های هلال، جمعیت هلال احمر است که این ویژگی مورد توجه صلیب سرخ و هلال احمر دنیا قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور بیان کرد: جمعیت هلال احمر مبتنی بر اصول و اخلاقی که دارد باید در مباحث، مسائل، مشکلات و بحران‌هایی که پیش می‌آید در کنار مردم باشد.

کد خبر 6231206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha