۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۳

ساکت ابهامی:

نساجی می توانست برنده میدان باشد

نساجی می توانست برنده میدان باشد

قائمشهر -سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بازی با تیم استقلال را سنگین ذکر کرد و گفت: نساجی می توانست برنده میدان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست بعد از بازی با تیم استقلال ضمن تقدیر از شاگردانش و تیم داوری بازی را سنگین، پابه پا دانست و گفت: بازی را خوب شروع کردیم و هارمونی ما نسبت به بازی‌های گذشته خیلی خوب بود.

وی با بیان این که تیم استقلال با ضربات ایستگاهی و خطاهایی که گرفتند ما را اذیت کردند، گفت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و نتیجه را تقدیم هواداران می‌کنیم.

الهامی درباره وی ای آر با بیان این که امروز اعتراضی نداشتیم، گفت: وی ای آر کار نویی است و وقت‌های اضافه شرایط تیم را به هم می‌ریزد و ریتم تیم را به هم می‌زند.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره برگشت عباس زاده وی را اسطوره شهر دانست وگفت: هر تیمی چارچوب و قوانینی دارد و دست راست تیم و شرایط اردویی دست وی بود اما وقتی تمرینات را شروع کردیم، چهار روز نیامده بود.

وی با اشاره به حاشیه سازی عباس زاده گفت: مردم با نساجی زندگی کردند و حالشان امروز خوب است و از تصمیم درباره عباس زاده برای حفظ قداست مربیگری عقب نشینی نمی‌کنم.

الهامی درباره وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن ورزشگاه بلند بود و خواستیم تا آن را کوتاه کنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که هر کسی که حقش باشد بازی می‌کند، گفت: بازیکن بومی و غیربومی نداریم و همه یک تیم هستیم.

کد خبر 6231221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha