۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۷

دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی خواهردباغ:

مهلت ارسال مقالات به همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ تمدید شد

همدان _ دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی خواهردباغ از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ تا ۲۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قراباغی در کارگروه بررسی ارسال مقالات اظهار کرد: در راستای معرفی هرچه بیشتر شخصیت خواهر دباغ، بانوی تراز انقلاب اسلامی، همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ در سه بخش مقالات، پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکتری و طرح‌های پژوهشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت این بانوی فرزانه به واسطه فعالیت‌های علمی و پژوهشی است افزود: در این راستا با پیگیری‌های متقاضیان و پژوهشگران مهلت ارسال مقالات تا ۲۰ مهرماه تمدید شده است.

دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی خواهر دباغ با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه کنگره ارسال کنند گفت: آثار ارسالی پژوهشگران پس از مهلت تعیین شده برای داوری در اختیار هیئت داوران قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون در بخش پایانه‌ها و پژوهش‌های ارسالی جمع‌بندی صورت نگرفته اما در بخش مقالات، آثار قابل توجهی ارسال شده است یادآور شد: مقالات برگزیده در نشریات علمی پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

قراباغی با اشاره به اینکه از نقاط مختلف کشور ثبت‌نام و ارسال مقالات صورت گرفته که نشان از استقبال پژوهشگران دارد اظهار کرد: مقالات و پژوهش‌های ارسالی در راستای معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت خواهر دباغ نقش بسزایی دارند.

وی افزود: آثار حول محور حوزه‌هایی چون زندگینامه و احوالات ایشان، شکل‌گیری شخصیت سیاسی و اجتماعی و جریان‌شناسی مبارزاتی مرحومه دباغ تدوین می‌شود.

کد خبر 6231243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha