۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹

در مورد دربی حرف نمی زنم؛

گاریدو: به هدفی که داشتیم رسیدیم. تغویض‌هایمان تاثیرگذار بودند

گاریدو: به هدفی که داشتیم رسیدیم. تغویض‌هایمان تاثیرگذار بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف مان رسیدن به پیروزی و سه امتیاز دیدار برابر آلومینیوم بود که خوشحالم به آن رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اظهار داشت: ما برای بازی خیلی تلاش کردیم و خوشبختانه پیروز شدیم. به همه اعضای تیم تبریک می گویم. ما می دانیم که حریفان مقابل پرسپولیس با نهایت توان ظاهر می شوند و کار را سخت می کنند.

وی ادامه داد: برای این که به پیروزی برسیم برنامه ریزی کرده بودیم. هر چند می دانستیم دیدار برابر آلومینیوم سخت خواهد بود اما توانستیم به پیروزی و هدفی که داشتیم برسیم.

او ادامه داد: پنالتی اول برای پرسپولیس واضح بود و درست بود. خیلی زود گل بزنی فکر می کنی که بازی را پیروز شده ای و نیاز بود که به گل دوم برسیم. نیمه دوم برای ما خیلی مهم بود که به گل دوم برسیم.

وی ادامه داد: ما یک بازی خیلی سخت را در عربستان داشتیم و خسته بودیم. نیمه دوم تغییراتی در تیم انجام دادیم که مهم بودند. من فکر می کنم تعویض هایی که انجام دادیم بسیار مثبت بودند. نمی توانیم در رابطه با VAR اظهار نظر کنم چون هنوز صحنه ها را ندیده ام.

او افزود: امروز var به نفع ما نبود و در بازی با تراکتور یک بازیکن ما را اخراج کرد. تبریک می گویم به بازیکنان و درون تیم باید بابت بازی ای که انجام می دهند.

او در رابطه با ارونوف گفت: دکتر ها باید بررسی کنند و نتیجه را به ما اعلام کنند.

او در رابطه با بازی با استقلال گفت: فقط در رابطه با بازی آلومینیوم صحبت می کنم.

او تصریح کرد: فرشاد فرجی یک بازیکن حرفه ای است و همیشه در اختیار تیم است و احترام می گذارد زمانی که بازی نمی کند. امروز در سمت راست خوب بازی کردند و کمک زیادی به تیم کرد. و او در کنار العملود بازیکنان بزرگی هستند و در دو روز آینده مشخص خواهد شد که العملود به بازی بعدی می رسد یا خیر.

او ادامه داد: بازی همیشه سخت است و نیاز داشتیم پس از گل زودهنگام به گل دوم برسیم برسیم. علیپور از این فرصت استفاده کرد و گل دوم را هم زد و او معتقد است که می تواند به تیم کمک کند و اعتماد به نفس او افزایش یابد.

او افزود: من زمانی که نیاز است هر بازیکنی خوب باشد داخل زمین آورده خواهند شد. و هر چقدر تلاش کنند بازیکن به کار گرفته خواهد شد. فردی که بازی نمی کند نباید در رسانه ها صحبت کند.

کد خبر 6231245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha