۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو:

ایران کشوری مستعد حوادث طبیعی است

ایران کشوری مستعد حوادث طبیعی است

تبریز-مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: ایران کشوری مستعد حوادث طبیعی است و مدیران صنعت آب و برق این است که در حوادث منسجم عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف اله آقابیگی در آئین اختتامیه رزمایش تمرینی- آموزشی سطح یک وزارت نیرو در منطقه شمال غرب کشور با بیان اینکه کارهای گسترده‌ای در استان انجام شد که تبلور آن را طی این رزمایش در استان دیدیم، اظهار کرد:

صمیمانه از همه تیم‌های مدیریتی صنعت آب و برق و تعامل خوب با مدیریت استان قدردانی می‌کنیم چراکه تعامل خوب با مدیریت استان مایه قوت قلب است.

وی با اشاره به حوادث طبیعی در نقاط مختلف جهان بخصوص در کشورمان و تأثیر آن بر زندگی انسان‌ها افزود: تمام این موضوعات پیامی دارد و آن اهمیت مدیریت بحران است؛ البته خوشبختانه طی حوادث به وقوع پیوسته در چند سال اخیر با تلاش فعالان حوزه صنعت آب و برق چالش‌های پیش رو مدیریت شده است و شاید اگر غیر از این بود آثار و تبعات بسیار غیر قابل جبرانی را شاهد بودیم.

مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو ادامه داد: در آذربایجان شرقی به واسطه مدیران متخصص، همدلی بسیار خوبی وجود دارد و این ارزشمند است و مسؤولیت ما را خطیر تر می‌کند

وی ادامه داد: رزمایش امروز به میزبانی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

آقابیگی با بیان اینکه هدف از برگزاری رزمایش شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌ها است، ادامه داد: ایران کشوری مستعد حوادث طبیعی است و مدیران صنعت آب و برق این است که در حوادث منسجم عمل کنیم و استان‌ها با کمک یکدیگر در کم‌ترین زمان ممکن چالش‌ها را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: امسال گرم‌ترین تابستان تاریخ بشر تا به امروز را پشت سر گذاشتیم و به عنوان خادمان آب و برق استان و کشور آنچه امروز مدیریت کردیم هنر بسیار بزرگی را به همگان نشان دادیم.

مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو بیان کرد: این هنر وزارت نیرو بود که بدون فروپاشی شبکه و بروز مشکلات جدی مدیریت کند و این باید تجربه‌ای باشد تا برای سال‌های بعد و پیشگیری از بروز چالش‌ها برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 6231287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha