۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۴

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک- همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی با حضور مسئولان استانی، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی صبح شنبه، همزمان با آغاز گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) با حضور یگان‌هایی از سپاه روح الله استان مرکزی، سپاه ناحیه اراک، نیروی انتظامی، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی برگزار و و بسیج محلات در این آئین در مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند و با گام‌های آهنین و استوار، بار دیگر اقتدار، عزم و توان نظامی خود را در حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشتند.

رژه یگان‌های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان مرکزی حاضران در این آئین را به وجد آورد و گروه رزمی کاران گردان ذوالفقار سپاه روح الله نیز به ارائه هنرهای رزمی پرداختند.

آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک نیز از ساعات اولیه امروز خود را به محل برگزاری رژه نیروهای مسلح که در خیابان قائم مقام فراهانی مقابل بوستان آزادی این شهر برگزار شد، رساندند و از نزدیک شمه ای از اقتدار و عظمت نظامی ایران اسلامی را مشاهده کردند.

کد خبر 6231304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha