۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۲

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دستاوردهای ایران اسلامی از فرهنگ دفاع مقدس نشأت می‌گیرد

دستاوردهای ایران اسلامی از فرهنگ دفاع مقدس نشأت می‌گیرد

رشت _ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آینده ایران اسلامی روشن و امیدبخش است، گفت: دستاوردهای ایران اسلامی از فرهنگ دفاع مقدس نشأت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح شنبه در رژه مشترک یگان‌های مسلح گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت اظهار کرد: دفاع مقدس با تلاش‌های رزمندگان و مردم ایران برابر قدرت‌های دنیا با سرکردگی رژیم بعثی شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دنبال جنگ نبوده و نیست، گفت: جنگ هشت ساله دفاع از تمامیت ارضی و کیان اسلامی بوده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی روشن و امیدبخش است، اضافه کرد: پیام قدرتمند انقلاب اسلامی امروزه در دنیا به خوبی صادر شده است و این راه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هشت سال صادقانه جنگید تا به پیروزی برسند، افزود: ایران اسلامی امروز به الگوی تمدن ساز در جهان قدرت‌ها تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه بیان کرد: محور مقاومت با قدرت ایمانی و الهی خانه عنکبوتی اسرائیل را نابود کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به قدرت برتر منطقه و جهان تبدیل شده است، گفت: معادلات منطقه و جهان با پیشرفت‌های ایران اسلامی در ابعاد مختلف به هم خورد است.

وی به تشریح دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف پرداخت و افزود: برتری ایران اسلامی در ابعاد مختلف بدون شک نشأت گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

کد خبر 6231414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha