۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶

امام جمعه اصفهان:

هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد

هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد

اصفهان-امام جمعه اصفهان گفت: ۴۴ سال در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تفاوت هفته دفاع مقدس امسال با سال‌های گذشته این است که آغاز هفته دفاع مقدس مقارن با میلاد پیامبر اعظم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) شده و به هفته وحدت نزدیک است.

وی ادامه داد: جنگ‌های پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) تنها دفاع بوده است و ما نیز در برابر هجوم صدام به کشورمان دفاع کردیم، دفاع از نظر عقل و شرع لازم است.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: قرآن کریم می‌فرماید اگر دفاع نباشد و مقابل جنایتکاران ایستادگی نباشد یاد خدا از بین خواهد رفت، فلسفه جهاد در اسلام ایستادن در مقابل مفسدان است، در این راستا در جنگ تحمیلی با حضور مردم و جهاد جوانان پس از هشت سال ایستادگی در مقابل استکبار جهانی پیروز یک وجب از کشور به دست بیگانگان نیفتاد.

وی تصریح کرد: ۴۴ سال در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و هیچ قدرتی جرأت حمله به ما را ندارد و جنایتکارانی که امروز به جنگ با کشورهای اسلامی می‌پردازند و گروهی از مسلمانان از جمله مسئولان برخی کشورهای اسلامی هیچ واکنشی ندارند در این راستا حضرت علی (ع) می‌فرمایند انسان مرده کسی است تحت فرمان دیگران قرار گرفته باشند.

طباطبایی نژاد افزود: جنایت‌کاران غربی می‌خواهند همه سران کشورها تحت فرمان آنها باشند تنها اولیا و انبیا در برابر جنایت‌کاران تاریخ ایستادگی کردند، پیروان پیامبر این افتخار را دارند که تا آخرین قطره خون در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

کد خبر 6231544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha