۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

امام جمعه بوشهر:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت بالایی هستند

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت بالایی هستند

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون سخت افزاری و نرم‌افزاری از توانمندی و قدرت بسیاری برخوردار می‌باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در مراسم رژه هفته دفاع مقدس استان بوشهر با تبریک میلاد آسمانی پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از مؤلفه‌های قدرت یک کشور را توانمندی نیروهای مسلح در تمام اضلاع هندسه دفاعی دانست و اظهار داشت: قدرت در حوزه ستاد، صف، صنعت، هماهنگی، مدیریت میدانی و بازتولید پروژه تولید قدرت در تمام امور از مؤلفه‌های توانمندی نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: هر گاه یک کشور دارای این مؤلفه‌های قدرت باشد و در نظام محاسباتی دفاعی جهان دارای جایگاه خاص است آن کشور از اقتدار ملی و بین‌المللی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد نظام محاسبات مؤلفه قدرت دفاعی دارای شاخص‌های بالای نظامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی دارای اقتدار ویژه در عرصه مؤلفه قدرت دفاعی است گفت: آغاز این مؤلفه قدرت و آفرینش آن دفاع مقدس بود و نشان داد که ایران می‌تواند از حریم خود دفاع کند و تمامی توطئه‌های سخت و نرم دشمن را به شکست بکشاند و مقام معظم رهبری بر این معنا تأکید دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نیروهای مسلح در نظم نوین آینده جهان دارای جایگاه خاص هستند و کشوری می‌تواند در آینده جهان دارای نقش مؤثر باشد که که دارای نیروهای مسلح قوی باشد و ایران این چنین است.

صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون سخت و نرم‌افزار از توانمندی و قدرت بالای برخوردار است و همواره از حریم سرزمینی این کشور رصد می‌کنند.

کد خبر 6231604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha