۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امداد به ۱۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

امداد به ۱۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به ۱۹ حادثه رانندگی طی یک هفته اخیر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی یک هفته گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر به ۱۹ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: این حوادث ۸۰ مجروح بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه بیشترین سوانح جاده‌ای با ۱۰ مورد مربوط به واژگونی سواری بود، افزود: سه مورد برخورد خودرو با گاردریل، چهار مورد تصادف خودروها با یکدیگر و دو مورد موتورسیکلت امداد رسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه حوادث رانندگی باعث جان باختن دو نفر شده است، ابراز داشت: برخورد با گاردریل پراید کیلومتر ۳۵ محور شاهرود - دامغان و تصادف ساینا با پژو پارس کیلومتر ۱۸ محور فولاد محله به کیاسر هر کدام یک کشته بر جای گذاشته است.

درخشان بابیان اینکه در مهمترین حوادث رانندگی به واژگونی اتوبوس کیلومتر ۶۱ محور سرخه به آرادان امداد رسانی لازم شده است، تصریح کرد: این حادثه مصدومیت ۱۱ نفر را همراه داشت.

وی افزود: دیگر حادثه مهم رانندگی تصادف زنجیره‌ای چهار سواری شامل دو دستگاه پراید، پژو ۴۰۵ و نیسان کیلومتر ۹۲ محور دامغان به سمنان است که با ۱۴ مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6231729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha