۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

پیش‌بینی روند افزایشی دمای هوا از دوشنبه در اردبیل

پیش‌بینی روند افزایشی دمای هوا از دوشنبه در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی روند افزایشی دمای هوا از روز دوشنبه در اردبیل حاکم خواهد بود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا صبح فردا با عبور موج بارشی ضعیفی از منطقه، شرایط جوی ناپایدار بوده و ضمن تداوم هوای بسیار خنک در ساعات بعدازظهر و عصر امروز نیز علاوه بر رشد ابرهای همرفتی در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، طی امشب تا صبح فردا در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه آلود بوده و هوای نسبتاً سردی در سطح استان حاکم است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: برای فردا یکشنبه ضمن کاهش ناپایداری جوی، آسمان در اغلب مناطق استان صاف تا نیمه ابری بوده و در اواسط روز دمای هوا چند درجه‌ای افزایش می‌یابد.

کوهی با بیان اینکه از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی بارش پراکنده نیز احتمال می‌رود، گفت: از روز دوشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی و وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی و جنوبی گاهی با سرعت تند، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوای نسبتاً گرمی در استان انتظار می‌رود.

کد خبر 6231771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha