۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۷

مجری برنامه‌های بنیاد علوی در همدان مطرح کرد؛

توزیع ۵ هزار بسته لوازم تحریر به همت بنیاد علوی در همدان

توزیع ۵ هزار بسته لوازم تحریر به همت بنیاد علوی  در همدان

همدان ـ مجری برنامه‌های بنیاد علوی در همدان از توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر به همت بنیاد علوی در استان همدان در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

مرتضی هوشیار در مراسم توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی‌ها و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بنیاد مستضعفان (علوی) با هدف حمایت از خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و در راستای برقراری عدالت آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی اقدام به برگزاری پویش مهر علوی کرده است.

مجری برنامه‌های بنیاد علوی استان همدان با بیان اینکه در این راستا در سطح کشور ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر، با کیفیت به همت بنیاد مستضعفان تهیه شده است افزود: این بسته‌ها با مشارکت و همکاری، خیرین، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری،، مساجد و هیأت‌های مذهبی تهیه شده و در اختیار بنیاد علوی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در این راستا همزمان با سالروز میلاد پیامبراکرم (ص) و آغاز سال تحصیلی بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر از سوی بنیاد علوی توزیع شد که این تعداد بسته در تعداد در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفت و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
هوشیار یادآور شد: انشاالله در سال تحصیلی جاری طبق برنامه‌ریزی آموزشی بنیاد مستضعفان با احساب تأمین نوشت افزارها ۱۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این بنیاد قرار خواهند گرفت.
وی تاکید کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به سمت توانمندی اقتصادی محرومان گام برداریم.
کد خبر 6231812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha