۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴

در آخرین روز تابستان؛

امداد به ۷ سانحه رانندگی در استان سمنان/ یک غرق شده نجات یافت

امداد به ۷ سانحه رانندگی در استان سمنان/ یک غرق شده نجات یافت

سمنان- معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به هفت سانحه رانندگی در استان خبر داد و گفت: این حوادث ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت.

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امدادگران روز شنبه به هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: این حوادث در مجموع ۲۵ مجروح بر جای گذاشته است.

وی افزود: دو مورد از این حوادث از نوع واژگونی، دو مورد برخورد سواری‌ها با یکدیگر، سه مورد انحراف خودرو از جاده امداد رسانی شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه این حوادث یک فوتی نیز بر جای گذاشت، بیان کرد: واژگونی خودرو پنج کیلومتر بعد از امیریه به سمت سمنان باعث مصدومیت چهار نفر و فوت یک هموطن شده است.

باغبان در ادامه تصریح کرد: واژگونی ساینا کیلومتر ۶۷ محور دامغان به سمنان پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: تصادف پراید و وانت کیلومتر ۴۸ محور شاهرود_ آزادشهر فرعی روستای خیج و تصادف پژو ۴۰۵ با تریلی کیلومتر ۹ محور گرمسار به آرادان هر کدام مصدومیت سه نفر را رقم زده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: سقوط پراید از پل کیلومتر ۳۵ محور میامی_ جاجرم سه مصدوم و انحراف پژو پارس کیلومتر ۶۹ محور دامغان_ سمنان سه مصدوم و انحراف رانا در محور فولاد محله به دامغان چهار مصدوم امداد رسانی شدند.

باغبان با بیان اینکه حضور به موقع نیروهای امدادی پایگاه هلال احمر چشمه علی دامغان مانع غرق شدن یک جوان شد، تصریح کرد: در پی غرق شدگی یک جوان در مجموعه گردشگری چشمه علی دامغان نیروهای امدادی حاضر و بلافاصله او را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی افزود: نجات گران پس از انجام اقدامات اولیه درمانی او را برای ادامه سیر درمان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6231977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha