۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۳

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی خبر داد؛

تعهد ۵۲ میلیارد تومانی در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز میانه

تعهد ۵۲ میلیارد تومانی در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز میانه

تبریز-مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی از تعهد ۵۲ میلیارد تومانی خیرین برای مدرسه سازی و مدرسه یاری در این جشنواره را خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه میانه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در پایان این جشنواره ضمن اعلام جمع‌بندی تعهدات خیرین محترم در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه با قدردانی از خیرین گفت: امروزه خیرین مدرسه ساز بازوی توانمند دولت در نهضت مدرسه سازی هستند و ما قدردان همیشگی زحمات این عزیزان هستیم.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌داریم که در پایان این جشنواره، شاهد تعهد ۵۲/۷ میلیارد تومانی خیرین هستیم و این رقم نشانگر عزم راسخ خیرین مدرسه ساز در شهرستان میانه برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت است.

وی ضمن قدردانی از فرماندار، نمایندگان مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه ادامه داد: امیدواریم تا بیش از پیش شاهد ارتقا فضاهای آموزشی در استان آذربایجان شرقی و شهرستان میانه باشیم.

کد خبر 6232053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha