۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۱

هفته پنجم لیگ برتر بیست و چهارم؛

نبرد بدون شکست‌ها با VAR/ تراکتور به دنبال شکست دادن خیبر

نبرد بدون شکست‌ها با VAR/ تراکتور به دنبال شکست دادن خیبر

در آخرین روز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر امروز و در دربی اصفهان دو تیم سپاهان و ذوب آهن رو در روی هم قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در آخرین روز از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر امروز یکشنبه اول مهر و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر رو در روی هم قرار می‌گیرند تا دربی اصفهان را فوتبال دوستان شاهد باشند.

سپاهان که در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون توانسته هر ۴ دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد با ۱۲ امتیاز در صدر قرار دارد و شاگردان ژوزه مورایس به دنبال پنجمین پیروزی متوالی خود در این فصل هستند تا شکست تلخ دو بر یک مقابل الوحدات اردن در لیگ قهرمانان آسیا ۲ را به فراموشی بسپارند.

مورایس برای این بازی تمامی نفرات خود را در اختیار دارد و سیاوش یزدانی که به دلیل مسائل انضباطی از ابتدای لیگ برتر حق حضور در تمرینات این تیم را نداشت با وساطت اعضای هیأت مدیره سپاهان بار دیگر از سوی مورایس بخشیده شد تا او هم مانند دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کند. اکثر دیدارهای دربی اصفهان با پیروزی تیم سپاهان همراه بوده و این تیم فصل گذشته نیز توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب آهن به برتری دست یابد و آخرین باری که ذوبی ها موفق شدند حریف خود را شکست دهند به تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ بر می‌گردد که با یک گل سپاهان را از پیش رو برداشتند.

در ۱۰ بازی گذشته رو در روی دو تیم ۶ پیروزی از آن سپاهان بوده و یک بار هم ذوب آهن موفق شده تا پیروز از زمین خارج شود و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. هر دو تیم تاکنون شکستی را در لیگ بیست و چهارم تجربه نکرده‌اند و شاگردان محمد ربیعی در ذوب آهن هفته گذشته یک پیروزی خارج از خانه مهمی را مقابل تراکتور کسب کردند تا با روحیه‌ای مضاعف گام به دیدار با سپاهان بگذارند. در این بازی از سیستم داور ویدئویی VAR استفاده خواهد شد تا اولین دربی اصفهان با حضور این سیستم در تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد.

نبرد بدون شکست‌ها با VAR/ تراکتور به دنبال شکست دادن خیبر

خیبر - تراکتور

تیم فوتبال خیبر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند امروز و در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی خرم آباد به مصاف تراکتور تبریز می‌رود. خیبر تنها اولین بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و در دو هفته اخیر نتایج دیدارهای این تیم با تساوی خاتمه یافته است. تراکتور نیز که در هفته چهارم شکست خانگی یک بر صفر مقابل ذوب آهن را تجربه کرد، در قطر توانست با پیروزی ۳ بر صفر مقابل الوکره گام محکمی را در رقابت‌های آسیایی بردارد و با کسب پیروزی به مصاف خیبر برود.

حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه تراکتور که اصالتی لرستانی دارد از نکات بارز این بازی می‌تواند باشد. این دو تیم تاکنون رو در روی هم قرار نگرفته‌اند و این بازی تجربه نخست رو در روی آنها به حساب خواهد آمد. این بازی هم با حضور سیستم داور ویدئویی VAR و از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6232055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha