۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

هیچ کلاسی بدون معلم نیست/استخدام ۱۱۶۴معلم ازطریق دانشگاه فرهنگیان

هیچ کلاسی بدون معلم نیست/استخدام ۱۱۶۴معلم ازطریق دانشگاه فرهنگیان

سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال درسال تحصیلی جدید با ساماندهی نیروی انسانی هیچ کلاسی در کردستان بدون معلم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح یکشنبه در آئین بازگشایی مدارس که در مدرسه هیأت امنایی دخترانه ابرار با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، با تبریک بازگشایی مدارس و خیر مقدم به وزیر کشور اظهار کرد: امروز در نخستین روز هفته دفاع مقدس به نام علم و دانش پژوهی نامگذاری شده است.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: تصمیم آگاهانه و دلسوزانه شما برای شرکت در این برنامه معنوی که مراسم آغاز سال تحصیلی جدید است ارزشمند است و ما فرهنگیان و دانش‌آموزان آن‌را به فال نیک می‌گیریم.

وی خاطر نشان کرد: اقدام شما سبب شد تا پایان کار چهره فرهنگی و دوستدار معلم و دانش‌آموز و نهاد تعلیم و تربیت یعنی اسماعیل زارعی کوشا در جایگاه استاندار سابق کردستان و شروع به کار چهره دیگر از فرزندان این منطقه بعنوان استاندار جدید کردستان در مدرسه رقم بخورد، خرسندیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: این اتفاق برای جامعه پیامی روشن دارد که برای مقام معلم و دانش‌آموز و علم و دانش مهم است.

ناظمی جلال یادآور شد: خداوند را شاکریم که با تلاش شبانه روز چند ماهه حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای آموزش و پرورش کردستان به همراه مدیران و عوامل اجرایی و با شعار برای ایران، برای مدرسه زمینه حضور بانشاط ۳۲۰ هزار دانش آموز و ۲۳ هزار معلم دلسوز و متعهد را در قالب ۱۵ هزار کلاس درس فراهم آوریم.

وی اعلام کرد: مفتخریم آموزش و پرورش در ثبت سفارش وکتب درسی، ثبت نام دانش‌آموزان و غیره جزو استان‌های موفق کشوربودیم و به بهترین شیوه ممکن عمل کرده‌ایم و موجب رضایتمندی معلمان و دانش‌آموزان و والدین بودیم.

وی اضافه کرد: امسال ۱۱۶۴ نفر از جوانان تحصیلکرده استان از طریق دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در آمدند و ساماندهی نیروی انسانی انجام شد تا امسال هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

اسکندر مؤمنی وزیر کشور صبح یکشنبه به منظور شرکت در آئین بازگشایی مدارس و شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار کردستان در سنندج حضور یافت.

کد خبر 6232115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha