۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۹

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

۲۵ مدرسه جدید در مازندران اضافه شد

۲۵ مدرسه جدید در مازندران اضافه شد

بهشهر- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۲۳ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس در استان به سرانه آموزشی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی صبح یکشنبه در مراسم زنگ سال تحصیلی جدید در مدرسه متوسطه اول آیت الله سیدصابر جباری (ره) با حضور استاندار مازندران و مسؤولان اظهار کرد: آموزش و پرورش بهشهر امروز میزبان زنگ سال تحصیلی استان است که از همه دست اندرکاران سپاسگزارم.

وی افزود: مأموریت پیامبر تعلیم و تربیت بود و در مشکلات امت خود نگران بود و معلمان هم همینطور همراه و با محبت هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه سال تحصیلی در ۴ هزار مدرسه آغاز شد و افتتاح این مدرسه است، یادآور شد: جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش در جامعه فراوان است و این مدرسه با ۲۶ میلیارد تومان احداث شد.

وی یادآور شد: امسال ۲۳ مدرسه افتتاح و ۱۵۰ کلاس درس بر سرانه آموزشی ما در آموزش و پرورش مازندران اضافه شد.

کمالی گفت: امروز زنگ بازگشایی مدارس، زنگ اقامه‌نماز و زنگ دفاع مقدس که شهدای ما برکت نظام هستند و صبوری خانواده شهدا در استمرار انقلاب مؤثر است، با هم نواخته می‌شود.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید برای همگان آرزوی بهروزی و سربلندی دارم.
وی افزود: امروز به برکت خون شهدا در فضای امن به تحصیل می‌پردازید و باید قدردان باشید.

شریعتی گفت: امروز اگر دشمن از قدرت دفاعی کشور می‌هراسد مدیون دانش آموزان و دانشجویان بوده و بالندگی ما در گرو ولایتمداری است و در مجلس از نظام تعلیم و تربیت و معیشت معلمان دفاع می‌کنیم.

کد خبر 6232190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha