۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کند

مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کند

تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با تصویب بودجه‌های مناسب و کافی نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور شد: امنیت و آرامش داخلی و خارجی به خصوص در مرزهای کشور بر عهده نیروهای مسلح است و این رسالتی بس بزرگ و مهم به شمار می‌رود.

وی از دولت و مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با تصویب بودجه‌های مناسب و کافی نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

مطهری با بیان اینکه اصل وجود نیروهای مسلح مایه عزت دین است، ادامه داد: امنیت و آرامش در هر کشوری در سایه قدرت نیروهای مسلح است و این موضوع در ایران به دلیل شرایط خاص جغرافیایی از اهمیتی خاص برخوردار است.

وی اظهار کرد: امت اسلامی کارهای عادی خود را انجام می‌دهند، دانشگاه‌ها به مسیر علمی می‌پردازند، حوزه‌های علمیه در مکتب اسلام تحصیل می‌کنند و صنعتگران اقتصاد کشور را پیش می‌برند که همه این کارکردها به واسطه عملکرد نیروهای مسلح ممکن می‌شود.

مطهری اصل گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، هیچ ضعف و سستی از خود نشان نداده اند و امروز با اقتدار کامل در منطقه رو در روی استکبار جهانی ایستاده اند که مدال افتخاری برای نیروهای مسلح ما است.

کد خبر 6232202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha