۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

فضاهای آموزشی تکمیل می‌شوند/ افزایش امکانات در سطح مدارس

فضاهای آموزشی تکمیل می‌شوند/ افزایش امکانات در سطح مدارس

بوشهر- مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور پیگیری‌های ویژه گفت: تامین امکانات بیشتر برای دانش‌آموزان و معلمان و تکمیل فضاهای آموزشی از اولویت‌های وزیر آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی عطاران صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی با تلاش و نقش‌آفرینی خودشان، ان‌شاءالله می‌توانند پیام‌آور صلح جهانی در عالم و جهان هستی باشند

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور پیگیری‌های ویژه با اشاره به انتظار وزیر آموزش و پرورش از معلمان تصریح کرد: از معلمان انتظار می‌رود فضا را برای پیشرفت دانش‌آموزان آماده کنند و آنان را در جهت کشف استعدادها و در کنار دانش، در مهارت‌آموزی کمک کنند.

وی دیگر انتظار وزیر آموزش و پرورش را از اولیا دانش‌آموزان اعلام و خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش از اولیا دانش آموزان خواست همانگونه که مدرسه را خانه دوم می‌دانند، خانه هم مدرسه دوم قلمداد و در تربیت بهینه فرزندان ایران اسلامی تلاش کنند. مهمترین تلاش وزیر آموزش و پرورش در درجه اول برای تربیت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان است.

عطاران اولویت بعدی وزیر آموزش و پرورش را توجه به توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و فراهم شدن امکانات دانست و خاطرنشان کرد: فراهم شدن امکانات بیشتر برای دانش‌آموزان و معلمان و در جهت تکمیل فضاهای آموزشی از دیگر سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش است.

وی به پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش در پیامی ویژه دانش‌آموزان، معلمان، خانواده‌های گرانقدر آنان و فرهنگیان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش در پیام سال تحصیلی جدید اضافه کرد: کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه در مقابل چشم جهانیان غریبانه، زیر بمب‌ها و حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی از بدیهی‌ترین حقوق خود محروم می‌شوند و مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی هستند و سرنوشت آینده جهان هم در کنار دیگر دانش‌آموزان مسلمان هم خواهند بود.

کد خبر 6232520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha