۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند

دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌آموزان مایه افتخار و آینده‌سازان کشور هستند و باید اهتمام شود تا با آسودگی خاطر به ادامه تحصیل بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح امروز یکشنبه در آئین بازگشایی مدارس اظهار کرد: بازگشایی مدارس را به تمامی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در سطح استان سربلند چهارمحال و بختیاری را تبریک عرض می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با همت تمامی خدمت‌گذاران مردم و همکاری مسئولان استان تلاش شد تا بازگشایی مدارس با کمترین مشکلات انجام شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مایه افتخار و آینده‌سازان کشور هستند و باید اهتمام شود تا با آسودگی خاطر به ادامه تحصیل بپردازند، تاکنون نیز دولت و به ویژه دولت سیزدهم نسبت به تأمین اعتبار، توسعه مدارس و تبدیل مدارس گلی، سنگی و کانکسی به مدارس مناسب، ایمن‌سازی مدارس و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته است.

حیدری عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۸۰ چمن مصنوعی ورزشی برای دانش‌آموزان ساخته شد همچنین با همت دانش‌آموزان در غالب طرح شهید عجمیان زیباسازی مدارس در ایام تعطیلات صورت گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان استان که نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: امید است این نیروهای جوان همواره در مسیر زندگی خود بدرخشند و موجبات سربلندی این استان و میهن اسلامی خود را فراهم کنند.

کد خبر 6232547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha