۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

نایب رییس شورای شهر اردبیل:

بازگشایی «پل داروپخش» در اولویت شهرداری قرار گیرد

بازگشایی «پل داروپخش» در اولویت شهرداری قرار گیرد

اردبیل- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اجرای مصوبات شورای شهر در خصوص بازگشایی«پل داروپخش» در اولویت اول کاری شهرداری قرار بگیرد.

سجاد محمد حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهرداری به جهت ضرورت بازگشایی «پل داروپخش» اجرای مصوبات شورای شهر در این خصوص را پیگیری کرده و در اولویت کاری قرار دهد.

وی افزود: در چند ماه گذشته با صدور مجوزهایی از طرف شورای شهر برای ارائه امتیاز و تشویقاتی به صاحبان املاک حریم پل، خواستار تعریض کامل پل داروپخش شدیم که متأسفانه تا کنون این مصوبات اجرا نشده است و لازم است این منطقه نیز بمانند «پل آقاباقر» و بازگشایی‌های معابر هسته مرکزی شهر در برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل به بررسی بیش از ۹ لایحه شهرداری متعلق به کمیسیون حقوقی و املاک اشاره کرد و گفت: از مجموع این ۹ لایحه، ۴ لایحه که خلاف حق و حقوق شهرداری و شهروندان بود با مخالفت اعضای شورای شهر در نهایت به تصویب نرسید.

محمد حسن پور ادامه داد: برخی لوایح مانند توافق‌هایی برای بازگشایی معابر شهری که به نفع شهر و شهرداری است قطعاً با موافقت اعضای شورای شهر مواجه شده و مصوب می‌شوند اما برخی از این لایحه‌ها چنانچه به صرفه و صلاح شهرداری نباشد، مورد موافقت قرار نمی‌گیرند.

وی از صدور مجوز برای ارزش افزوده سه پلاک ثبتی واقع در طرح تعریض کمربندی بر اساس ماده ۹ بیان کرد: در جلسه رسمی شورای شهر نیز یک مورد نیز در خصوص تعیین تکلیف یک پلاک ثبتی دیگر و تخفیف مجدد برای تعرفه مصوب مسکن ملی رد شده به تصویب نرسید.

کد خبر 6232565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha