۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

استاندار گلستان خبر داد؛

افتتاح ۱۴۰ پروژه آموزشی و ورزشی طی ۳۵ ماه گذشته در گلستان

افتتاح ۱۴۰ پروژه آموزشی و ورزشی طی ۳۵ ماه گذشته در گلستان

گرگان- استاندار گلستان از افتتاح ۱۴۰ پروژه آموزشی و ورزشی طی ۳۵ ماه گذشته در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح یکشنبه در آئین بازگشایی مدارس (زنگ مهر و ایثار) از افتتاح ۱۴۰پ روژه آموزشی و ورزشی با ۷۶۰ کلاس درس طی ۳۵ ماه گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد پروژه‌ها با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: از میان اعتباری که برای این تعداد از پروژه‌ها هزینه شده است دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال توسط خیران انجام شده است.

استاندار گلستان گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند دانش آموزان ما باید به موضوع ورزش، تهذیب و تحصیل توجه جدی داشته باشند.

در ادامه حمید یزدانی، مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: جهت اینکه امسال دانش آموزان گلستان بتوانند سال تحصیلی بسیار خوبی را پشت سر بگذارند تلاش‌های زیادی از سوی مسولان آموزش و پرورش استان صورت گرفت

وی با اشاره به همزمان شدن فصل تحصیلی و با دفاع مقدس، افزود: همان گونه که در دوران ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایثار و فداکاری پیروز میدان شدند قول خواهیم داد ما دانش آموزان و معلمان که در عرصه علم گام برمی داریم به گونه عمل کنیم که پوز آمریکا رو به خاک بمالیم.

یزدانی اظهار کرد: مطالعه برای کنکور و قبول شدن در دانشگاه‌های معتبر و رشته‌های مورد علاقه خود را از اکنون آغاز کنند تا در هدایت تحصیلی سال نهم دچار مشکل نشوند.

کد خبر 6232579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha