۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶

پس از ۲۹ سال؛

طرح ۴۰ هزار هکتاری ایثارگران جفیر تعیین تکلیف شد

طرح ۴۰ هزار هکتاری ایثارگران جفیر تعیین تکلیف شد

اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از حل مشکل و تعیین تکلیف واگذاری طرح ۴۰ هزار هکتاری ایثارگران جفیر پس از ۲۹ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نبی پور پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: یکی از اولویت‌ها و وظایف مهم، حل مشکلات بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: در این راستا برای حل مسائل و مشکلات یکی از طرح‌های بزرگ واگذاری اراضی استان موسوم به طرح جُفیر اقدامات مؤثری صورت گرفت.

نبی پور افزود: ۴۰ هزار هکتار اراضی موسوم به جُفیر واقع در شهرستان‌های اهواز و هویزه به ۱۶ شرکت تعاونی تولید، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی به منظور اجرای طرح زراعت و کشت علوفه در سال ۱۳۷۴ واگذار که به دلایل متعدد اجرای طرح با مشکل مواجه شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: برای حل مشکلات ایثارگران از سال ۱۴۰۰ جلسات متعدد با سازمان امور اراضی کشور، استاندار و مسئولان استانی برگزار شد که سرانجام پس از حدود ۲۹ سال و با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات طرح حل شد.

نبی پور گفت: در حال حاضر ۱۳ تعاونی برای عقد قرارداد به دفترخانه اسناد رسمی معرفی شدند و سه پرونده نیز به زودی به دفترخانه ارسال می‌شوند.

کد خبر 6232745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha