۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

مجموعه مقالات علمی اساتید درس دفاع مقدس استان البرز به چاپ رسید

مجموعه مقالات علمی اساتید درس دفاع مقدس استان البرز به چاپ رسید

کرج- مجموعه مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی جمع‌آوری شده اساتید درس دفاع مقدس استان البرز به همت «حمید عظیمی» به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار مجموعه ارزشمندی از مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی جمع‌آوری شده در معاونت آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همت سرهنگ «حمید عظیمی» دانشجوی دکتری و یکی از اساتید مجرب این درس، تدوین و به چاپ رسید.

این مجموعه مقالات در دو جلد و توسط انتشارات حنظله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز منتشر شده است.

«سید رضا طاهری» معاون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز ضمن ابراز خرسندی از انتشار این مجموعه، بر اهمیت حمایت از پژوهش‌های مرتبط با دفاع مقدس تاکید کرد اظهار کرد: این مجموعه نشان از پویایی و فعالیت مستمر اساتید و پژوهشگران استان در حوزه دفاع مقدس است و امیدواریم در آینده نزدیک نیز شاهد انتشار آثار ارزشمند دیگری از این عزیزان باشیم.

وی افزود: هدف از گردآوری و انتشار این مجموعه، ترویج دانش و پژوهش در حوزه دفاع مقدس و همچنین ایجاد یک منبع جامع برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این حوزه است و امید است که این مجموعه بتواند گامی مؤثر در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردارد.

معاونت آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در نظر دارد در آینده نزدیک، مقالات جدید دریافتی را نیز به چاپ برساند.

کد خبر 6232814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha