۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰

به میزبانی شاهرود؛

یادواره ۶ شهید حج استان سمنان برگزار شد

یادواره ۶ شهید حج استان سمنان برگزار شد

شاهرود- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از برگزاری یادواره شش شهید حادثه منا و مسجد الحرام استان در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل علوم پزشکی شاهرود، از برگزاری یادواره شهدای حج استان خبر داد و ابراز کرد: این یادواره ویژه گرامیداشت شهدای منا و حادثه مسجدالحرام امروز دوشنبه در شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش به میزبانی سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حال برگزاری است، افزود: خانواده شهدای حادثه منا و مسجدالحرام در این مراسم حضور داشته و تکریم می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: این استان مجموعاً شش شهید شامل سه شهید حادثه منا و سه شهید حادثه مسجدالحرام دارد که امروز از آنها یادی خواهد شد.

چتری همچنین بیان کرد: امروز در مراسمی که به یادبود این شهدا در سالروز شهادتشان برگزار شده، جمعی از مسئولان، خانواده معزز شهدا، حج‌گزاران و مردم متدین شهرستان شاهرود حضور دارند.

وی در دیگر بخش سخنان خود از اعلام همه اولویت‌های کاروان‌های عمره استان سمنان هم خبر داد و افزود: تا اولویت ۶۰۰ شامل دو کاروان که در ماه جاری اعزام می‌شوند، اولویت‌های عمره مفرده اعلام و ابلاغ شده است.

کد خبر 6233428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha