۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان خبر داد؛

آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری آبگرم بندرخمیر

آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری آبگرم بندرخمیر

بندرعباس-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری بندر خمیر شامل برق‌رسانی به آبگرم بندر خمیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسنی با همراهی احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، بندر خمیر، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی و میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر، شهردار و مدیرعامل شرکت سیمان خمیر و جمعی از مسئولین از روند آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری به آبگرم خمیر بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: عملیات برق‌رسانی و روشنایی به آبگرم بندر خمیر به طول سه کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و بخشی دیگر از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سیمان خمیر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آبگرم بندر خمیر به دلیل دارا بودن خواص درمانی و آب‌های معدنی غنی، موردتوجه گردشگران قرار دارد، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه گردشگری می‌تواند تجربه گردشگران را بهبود بخشیده، امکانات رفاهی و ایمنی را افزایش داده و به توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه کمک کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و جمعی از مسئولین در ادامه از نمایشگاه توانمندی‌ها و اقتصاد مقاومتی محلات رودبار بندر خمیر که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشده بود، بازدید کردند.

کد خبر 6233491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha