۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱

مدیرامور اراضی استان بوشهر:

۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان شناسایی شد

۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان شناسایی شد

بوشهر- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از شناسایی سه مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز ممنوع بوده و طبق قانون حفظ کاربری جریمه نقدی و قلع و قمع را در پی دارد.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی اثرات زیانباری دارد، افزود: خرد شدن اراضی و کاهش مکانیزاسیون، کاهش عملکرد در واحد سطح، کاهش کیفیت محصولات و تهدید امنیت غذایی را موجب می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر تصریح کرد: شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی از وظایف واحد گشت شهرستان است که باید با رصد اراضی از تغییر کاربری‌ها بدون دریافت مجوز جلوگیری کنند.

مشایخی عنوان کرد: در این راستا واحد گشت شهرستان دشتستان سه مورد ساخت و ساز غیر مجاز با رصد و پایش اراضی زراعی و باغی شناسایی و مطابق قانون حفظ کاربری اخطاریه توقف عملیات صادر کرد.

وی اضافه کرد: سامانه و سایت و روش‌های گزارش و ثبت ساخت و ساز غیرمجاز است که شهروندان می‌توانند در جهت همکاری با واحد گشت از این طریق اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6233500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha