۳ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۶

کوثر عنبری در گفت‌وگو با مهر:

برای قهرمانی ملوان آماده‌ایم/ بلاتکلیفی بخشی از فوتبال بانوان است

برای قهرمانی ملوان آماده‌ایم/ بلاتکلیفی بخشی از فوتبال بانوان است

مدافع تیم فوتبال ملوان گفت: بلاتکلیفی بخشی از واقعیت فوتبال بانوان است و این‌طور نیست که از چند ماه قبل تکلیف بازیکنان و کادر فنی یک تیم مشخص باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال بانوان که پیش از این قرار بود در هفته نخست مهر ۱۴۰۳ آغاز شود به خاطر اردوی آماده سازی و شرکت تیم فوتبال خاتون بم در نخستین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان بانوان آسیا به تعویق افتاد و حالا قرار است هفته نخست این بازی‌ها بیست و هفتم مهر برگزار شود.

کوثر عنبری، مدافع تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت نماینده انزلی در فوتبال بانوان برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. سال گذشته موفق شدیم عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاوریم و امسال هم تلاش می‌کنیم با انجام بازی‌های خوب نمایش مناسبی داشته باشیم و جز مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

وی در مورد تمدید با ملوان هم گفت: از چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم و حتی با برخی از آنها نیز صحبت‌هایی انجام دادم اما چون اولویتم ملوان بود صبر کردم تا برنامه این تیم برای فصل جدید لیگ مشخص شود. خوشحالم که در کنار تیم محبوبم حضور دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی در پاسخ به این پرسش که این بلاتکلیفی آن هم در آستانه شروع مسابقات لیگ آزاردهنده نیست و یا روی عملکرد بازیکنان و نتیجه‌گیری تیم اثر منفی نخواهد گذاشت؟ گفت: لیگ فوتبال بانوان همیشه همین است؛ این‌طور نیست که از چند ماه قبل تکلیف نیمکت و بازیکنان یک تیم مشخص باشد از طرفی زمان برگزاری مسابقات هم تغییراتی داشت که بی‌تاثیر در این موارد نبود.

عنبری اضافه کرد: حدود سه هفته است که تمرینات تیم آغاز شده و بازیکنان به صورت گروهی تمرینات خود را دنبال می‌کنند. البته هنوز تکلیف سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان مشخص نشده است ولی با توجه به اهدافی که مدیریت مجموعه دارد به زودی این مورد هم تعیین تکلیف خواهد شد. تمرینات ما فعلاً زیر نظر ساناز سامی و شاه ملک پور انجام می‌شود.

برای قهرمانی ملوان آماده‌ایم/ بلاتکلیفی بخشی از فوتبال بانوان است

مدافع تیم فوتبال ملوان با اشاره به برنامه‌های این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: سال گذشته هدف ما قهرمانی بود و تا هفته‌های پایانی هم پا به پای تیم خوب خاتون جلو رفتیم و برای کسب جام جنگیدیم اما در نهایت موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. امسال هم هدف بازیکنان و باشگاه رسیدن به جام قهرمانی است. قطعاً برای تحقق این هدف همه تلاش خواهیم کرد از همان هفته نخست مسابقات بتوانیم قوی ظاهر شویم و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

او در مورد کیفیت لیگ پیش رو و وضعیت سایر تیم‌ها نیز گفت: آنطور که من شنیدم همه تیم‌های مانند هر فصل روند آماده سازی خود را شروع کردند. فکر می‌کنم لیگ پویا و جذابی داشته باشیم.

عنبری در واکنش به اخبار منتشر شده درباره تیم‌داری سرخابی‌ها در فوتبال بانوان عنوان کرد: برای ما این اخبار تازگی ندارد. تقریباً هر سال که نزدیک زمان برگزاری مسابقات بانوان می‌شود در مورد حضور برخی تیم‌های مطرح از جمله همین استقلال و پرسپولیس در حوزه بانوان صحبت می‌شود اما اکثراً هم در حد همین حرف باقی می‌ماند. امسال هم بعید می‌دانم در لیگ برتر شاهد حضور این دو تیم باشیم. نهایتاً سرخابی‌ها در لیگ دسته دو خواهیم دید.

وی درباره وضعیت قراردادها در فصل جدید لیگ هم گفت: شکر خدا امسال وضعیت قراردادها بهتر شده است و جای امیدواری وجود دارد. آن طور که از سایر بازیکنان هم شنیدم آنها هم این مبلغ‌ها رضایت داشتند.

مدافع تیم فوتبال ملوان با ابراز آرزوی موفقیت برای تیم خاتون بم در جام باشگاه‌های آسیا گفت: هنوز برنامه مسابقات اعلام نشده و فکر می‌کنم قرعه کشی بازی‌ها هشتم مهر باشد. بنابراین نمی‌دانم اولین بازی‌مان در لیگ با چه تیمی خواهد بود. از طرفی خاتون هم به دلیل حضور در جام باشگاه‌های آسیا شاید بازی نخست خود را با تأخیر در لیگ انجام دهد. برای خاتون در آسیا آرزوی موفقیت دارم. در مرحله مقدمانی این تیم واقعاً خوب ظاهر شد و امیدوارم در مرحله گروهی هم شاهد بازی‌های خوبی باشیم. قطعاً نتایجی که به دست می‌آید به اعتبار فوتبال بانوان ایران اضافه می‌کند که امیدوارم خاتونی‌ها با عملکرد خوب خود این اتفاق را رقم بزنند.

کد خبر 6233555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha