۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

امام جمعه گناباد:

ملتی که دچار غفلت شود آسیب پذیر است

ملتی که دچار غفلت شود آسیب پذیر است

گناباد- امام جمعه گناباد با تاکید بر اینکه ملتی که دچار غفلت شود آسیب پذیر است گفت: برای جلوگیری از این غفلت باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب صبح دوشنبه در دیدار با بسیجیان، پاسداران و مسؤولان شهرستان گناباد با تاکید بر اینکه ملتی که دچار غفلت شود آسیب پذیر است، اظهار کرد: برای جلوگیری از این غفلت باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه باید در مقابل ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود آوریم، بیان کرد: در حالی که در جنگ تحمیلی قدرت‌های بزرگی پشت صدام قرار گرفتند ولی قدرت‌نمایی جوانان ما موجب پیروزی، سربلندی و افتخار ملت ایران شدند که این مایه افتخار است و باید خداوند را شاکر باشیم.

وی با اشاره به ایمان و فضائل شهدا و ایثارگران گفت: سلاح رزمندگان در دوران دفاع مقدس، ایمان، قرآن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود که باید از آنها درس بگیریم.

صادقی نسب تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد دشمنان به رغم همه تهدیدها و تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، نتوانستند جرأت تجاوز جدیدی را به خود راه دهند.

انسجام و خودباوری رمز پیروزی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه انسجام مسلمانان حرف اول در محو غده سرطانی اسرائیل را می‌زند اظهار کرد: بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بر پایه وحدت شکل گرفت و امنیت ملی نیز بر پایه وحدت است.

علی محبی خودباوری را یکی از رموز پیروزی در دوران دفاع مقدس بیان و اظهار کرد: می‌شود با دستان خالی در برابر زورگو ترین ظالمان جهان ایستاد و مبارزه کرد همان طوری که در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم‌های همه جانبه توانستیم با خودباوری جنگ را مدیریت کنیم.

کد خبر 6233733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha