۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۹

فرمانده انتظامی نهبندان خبر داد؛

کشف ۱۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

کشف ۱۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۱۷ هزار عدد انواع قرص قاچاق در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از کشف ۱۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از سواری پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید که در حرکت بوده مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از سواری پراید، تعداد ۱۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه، همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6233794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha