حملات سنگین موشکی و پهپادی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم

حملات سنگین موشکی و پهپادی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم

در پی حملات سنگین موشکی حزب‌الله از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی، آژیرهای خطر در ۲۰ منطقه از «طبریه» تا «صفد» به صدا درآمد و دست‌کم پنج صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی و شرقی لبنان، شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات گسترده موشکی قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیرهای خطر در ۲۰ منطقه در شمال فلسطین اشغالی از طبریه تا صفد به صدا درآمده و چند موشک به منطقه الجلیل اصابت کرده است.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر هم اذعان کرد که بر اثر اصابت موشک‌های حزب الله به نزدیک روستای «الشجره المهجره» در شمال فلسطین اشغالی دست کم ۵ صهیونیست زخمی شدند.


تصاویری هم از اصابت موشک به مناطق «کاحال» نزدیک طبریه منتشر شده است.


آسمان شهر اشغالی صفد هم به عرصه‌ای برای تقابل موشک‌های حزب‌الله و موشک‌های گنبدآهنین رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۳۵ موشک شلیک شده از جنوب لبنان به صفد و الجلیل را رصد وشماری از آنها را رهگیری و منهدم کرده است.


موشک‌های حزب‌الله مستقیما به یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «گعفات افنی» در الجلیل سفلی در شمال فلسطنی اشغالی اصابت کرد.

منابع عبری از اصابت مستقیم یکی از پهپادهای حزب‌الله به کارخانه «کدیمات» در الجلیل شرقی خبر دادند. این منابع اذعان کردند که سامانه‌های دفاعی نتوانستند این پهپاد را رهگیری کنند.

کد خبر 6233834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha