وزارت خارجه لبنان در بیانیه ای:

لبنانی‌ها را نترسانید/ در جنگ روانی دشمن اسرائیلی شریک نشوید

لبنانی‌ها را نترسانید/ در جنگ روانی دشمن اسرائیلی شریک نشوید

وزارت خارجه لبنان به خبر جعلی منتشر شده در یکی از رسانه ها واکنش نشان داد و خواستار همدلی لبنانی ها دراین برهه حساس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه لبنان اخبار مربوط به تخلیه کارکنانش را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است: پیروز خبر منتشر شده در یکی از پایگاههای خبری مبنی بر اقدام وزارتخارجه در تخلیه کارکنانش، این خبر کاملاً بی اساس است و از رسانه ها می خواهیم که نهایت دقت و مسئولیت پذیری را به ویژه در این برهه حساس ملی که لبنان با آن روبرو است، داشته باشند.

وزارت خارجه لبنان از ترویج دهندگان این اخبار بی اساس و جعلی خواسته است که در راستای رعب افکنی و مشارکت در جنگ روانی دشمن حرکت نکنند.

ساعتی قبل نیز، مدیر کل اداره دفاع مدنی لبنان به اخبار مربوط به تخلیه مراکز دفاع مدنی پس از تهدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

ریمون خطار مدیر کل اداره دفاع مدنی لبنان گفت: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره تخلیه مراکز دفاع مدنی پس از پیام تهدیدآمیز اسرائیل نادرست است.

این در حالی است که در شبکه های اجتماعی اخباری منتشر شده بود مبنی اینکه نیروهای دفاع مدنی در برخی مناطق پس از این پیام تهدید آمیز رژیم صهیونیستی دریافت کردند مقرهای خود را تخلیه کردند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی درحال بمباران شدید مناطقی از لبنان است و همزمان با آن نیز حزب الله حملات گسترده موشکی به فلسطین اشغالی انجام داده است.

کد خبر 6233921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha