۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

امیر خوش‌قلب:

پیشرفت علمی عامل برتری در عرصه بین‌المللی است

پیشرفت علمی عامل برتری در عرصه بین‌المللی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اقتدار دفاعی کشور، گفت: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در جمع کارکنان ستاد این نیرو، اظهار داشت: حماسه‌آفرینی مردم، رزمندگان و نیروهای مسلح کشورمان در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کتاب پرافتخار ایران اسلامی است.

امیر خوش‌قلب افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌ها، با میدان دادن به نیروهای جوان و انقلابی، اعتماد به نفس و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی در تمامی علوم به‌ویژه علوم نظامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه بیگانگان چشم دیدن موفقیت فرزندان ایران زمین را ندارند، عنوان کرد: دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در پی تخریب فرهنگ، ارزش‌های نظام اسلامی و سرکوب استعدادها هستند و در این عرصه از کوچک‌ترین تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: ایران خواستار برقراری صلح و دوستی در سراسر جهان است و امروز پیام ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان و مبارزه با ظلم در سراسر دنیا ریشه دوانده و شاهد این موضوع هستیم که دوران زورگویی رو به پایان است.

امیر خوش‌قلب با بیان اینکه اگر کشورمان در عرصه نظامی قدرت و منزلت نداشت، قطعاً دچار سرنوشت نامناسبی همانند برخی از کشورها می‌شد، خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: حربه دشمن در شرایط فعلی کشورمان اشاعه تفرقه، دودستگی و تظاهر به نابسامانی است که بایستی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و هوشیاری، توطئه‌های دشمنان را کم‌اثر و خنثی کنیم.

کد خبر 6233925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha