۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبرداد؛

۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مرکز جامع سرطان

۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مرکز جامع سرطان

همدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پیش‌بینی ما برای تکمیل مرکز جامع سرطان ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مجذوبی بعدازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مرکز جامع سرطان همدان اظهار کرد: از ابتدایی که به عنوان رئیس دانشگاه منصوب شدم برای تکمیل این پروژه جلسات متعددی را به همراه استاندار، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه با خانواده فرشچیان برگزار کردیم.

وی افزود: در نهایت با خانواده فرشچیان جهت تأمین اعتبار مالی پروژه به توافق نرسیدیم حتی رضایت دادیم ۸۰ درصد منابع مالی را ما و ۲۰ درصد آنها تأمین کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اعتبار مورد نیاز این پروژه گفت: در فرآیند احداث پروژه به دلیل طولانی شدن ما با تورم مواجه هستیم و ما پیش‌بینی ۴ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مرکز جامع سرطان را داریم.

مجذوبی خاطرنشان کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌کنیم دهه فجر سال ۱۴۰۴ مرکز جامع سرطان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

۴ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیل مرکز جامع سرطان

وی با اشاره به فعالیت محدود این مرکز بیان کرد: در حال حاضر مرکز پرتودرمانی مرکز با حداقل هزینه به بیماران سرطانی خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: با نصب دستگاه تب اسکن ارائه خدمات افزایش پیدا خواهد کرد.

اورژانس بیمارستان بعثت همدان ساماندهی می‌شود

وی با اشاره به احداث بیمارستان در ملایر گفت: به زودی عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی ملایر اجرا خواهد شد.

مجذوبی افزود: همچنین برای تأمین زمین بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی همدان شهرداری همکاری نداشت.

۴ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیل مرکز جامع سرطان

وی با اشاره به گلایه‌ها از اورژانس بیمارستان بعثت همدان گفت: ما این گلایه‌ها را از شهروندان همدانی می‌پذیریم و منکر آن نیستیم اما زحمات همکاران ما هم در این بیمارستان و حجم کارهای مختلف و خدمات بسیار بالا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: به دنبال طراحی جدیدی برای اورژانس بیمارستان بعثت هستیم تا در کم‌ترین زمان خدمات به بیماران ارائه شود همچنین یک سوپروایزر اختصاصی برای اورژانس بیمارستان بعثت در نظر خواهیم گرفت، به طور که کل بیمارستان یک سوپروایزر و اورژانس همدان یک سوپروایزر داشته باشد.

۱۴ تخت VIP در بیمارستان قلب فرشچیان همدان به بهره‌برداری رسید

وی با بیان اینکه همدان محور گردشگری سلامت است، بیان کرد: در بحث افزایش زیرساخت‌های درمان در این مدت بسیار تلاش کرده‌ایم، راه اندازی بیمارستان دندان پزشکی پور سینا در بهار، بیمارستان فاطمیه با ۸۰ تخت برای درمان ناباوری سطح سه، آن آی سی یو، بهره برداری بیمارستان اکباتان، رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال و در مجموع افزایش ۴۱۲ تخت بیمارستانی را داشته‌ایم.

۴ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیل مرکز جامع سرطان

وی افزود: ۱۴ تخت VIP در بیمارستان قلب فرشچیان به تازگی راه‌اندازی شده که دیگر حسرت بیمارستان‌های اروپایی و بیمارستان‌های خصوصی تهران را نخوریم و بتوانیم گردشگران سلامت را هم به خوبی جذب کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به ارائه خدمات به همراهان بیماران بیان کرد: در بیمارستان بعثت همدان و امام حسین (ع) ملایر کلنگ ساخت همراه‌سرا زده شده است.

مجذوبی افزود: در تلاش هستیم در بیمارستان قلب فرشچیان و بیمارستان کودکان اکباتان نیز این فضا را فراهم کنیم.

کد خبر 6233950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha