فالح الفیاض: همبستگی خود را با برادران لبنانی اعلام می کنیم

فالح الفیاض: همبستگی خود را با برادران لبنانی اعلام می کنیم

رئیس سازمان حشد شعبی عراق در پاسخ به درخواست آیت الله سیستانی برای کمک به مردم لبنان گفت: همبستگی کامل خود را با برادران در لبنان در برابر قلدری رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراق واع، فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با اهتمام بسیار، بیانیه مرجعیت عالیقدر آیت الله سیستانی درباره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشور برادر لبنان را که مقاومان قهرمان و غیرنظامیان بی گناه و دفاع را هدف قرار داده و هنوز به حملات وحشیانه خود به مناطق مسکونی ادامه می‌دهد، دریافت کردیم.

وی افزود: همبستگی کامل خود با برادران در لبنان در برابر قلدری رژیم صهیونیستی و آلت قتل روزانه آن در فلسطین، لبنان و سوریه و آمادگی کامل خود برای ارائه هر گونه کمک ممکن از جمله کمک های امدادی، پزشکی و بشردوستانه به برادرانمان در لبنان در پاسخ به ندای مرجعیت عالی دینی و با توجه به وظیفه انسانی، برادرانه و دینی را اعلام می کنیم.

الفیاض افزود: از همه برادران می‌خواهیم کمک ها و حمایت بشردوستانه خود از برادران در لبنان را با هماهنگی با دولت عراق و طرف‌های رسمی ارائه کنند.

کد خبر 6234282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha