۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹

شهردار همدان مطرح کرد؛

فصل مشترک همکاری شهرداری همدان و وزارت ارشاد برای نشاط کودکان

فصل مشترک همکاری شهرداری همدان و وزارت ارشاد برای نشاط کودکان

همدان ـ شهردار همدان گفت: همکاری هدفمند شهرداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مردم همدان آورده فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسعود حسینی در نشست ارکان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: استقرار کمیته‌ها در محل دبیرخانه اصلی جشنواره در مجتمع عین القضات ضامن برگزاری مطلوب جشنواره در همدان خواهد بود.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: حضور جشنواره‌های بین المللی در همدان به ارتقا سرانه فرهنگی و هنری در شهر همدان کمک می‌کند و از این ظرفیت جامعه شهری بهره اجتماعی می‌برد.

حسینی تاکید کرد: ظرفیت اجرایی این جشنواره نیازمند همراهی و پشتیبانی مدیران ارشد و حامیان اصلی این رویداد است تا بتواند بهترین فصل از برگزاری این جشنواره را ماندگار کند.

وی تصریح کرد: خواستگاه همدان فعالیت‌های هنری و فرهنگی است که در این زمینه نگاه ما استقرار و استحکام همیشگی جشنواره در همدان هستیم چرا که از دیرباز شهرداری همدان متولی انجمن نمایش شهر بوده و به همین دلیل در کنار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتیم تا بتوانیم از این رویداد برای هنرمندان همدانی هم ظرفیت تمرین و گفتگو و هم فضای رقابتی را فراهم کنیم تا استعداد و نبوغ هنرمندان همدانی هم به منصه ظهور و بروز برسد.

شهردار همدان و مدیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همچنین اظهار کرد: شهرداری همدان با تسهیل‌ گری برای هنرمندان همدانی فرصت‌های فعالیت را برای این عزیزان فراهم خواهد کرد

وی در ادامه اذعان کرد: فعالان رسانه‌ای و هنری همدان در فضای دبیرخانه در کمیته‌های ستاد اجرایی جشنواره به فعالیت بپردازند چرا که این جشنواره برای هنرمندان همدانی است و در این میزبانی همه‌ ی همدان مشارکت دارند.

کد خبر 6234309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha