۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۸

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛

سرعین به عنوان دومین هتل شهر ایران مقصد اصلی گردشگران است

سرعین به عنوان دومین هتل شهر ایران مقصد اصلی گردشگران است

سرعین- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعین به عنوان دومین هتل شهر ایران یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، احد بیوته شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار کرد: سرعین به عنوان دومین هتل شهر ایران شناخته می‌شود و با مجموعه‌ای از جاذبه‌های متنوع یکی از مقاصد اصلی گردشگری در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه چنین ظرفیت بزرگی در استان اردبیل نیازمند توجه بیشتر است، افزود: سرعین امکان توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری را دارد و با توجه به اینکه آموزش یکی از ارکان اصلی توسعه گردشگری بوده لازم است که از سوی دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان فنی حرفه‌ای به امر آموزش فعالان و پرسنل در حوزه گردشگری توجه بیشتری شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند در توسعه گردشگری استان و به ویژه سرعین مؤثر باشد تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره است.

بیوته خاطرنشان کرد: موضوع پروژه ساری سو در مرکز شهر سرعین یکی از این معضلات موجود در حوزه پروژه‌های نیمه‌کاره یا راکد است که این مورد را به صورت ویژه تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های شاخص در حال اجرا گفت: از پروژه «پارک آبی ایستانلند» و چند پروژه دیگر بازدید کردیم که به همت اداره کل میراث‌فرهنگی استان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با اجرای این پروژه‌ها ظرفیت مهمی به جاذبه‌های گردشگری سرعین اضافه می‌شود.

کد خبر 6234368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha