۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱

مدیرکل امور عشایر اردبیل:

دانش‌آموز عشایر بازمانده از تحصیل در اردبیل نداریم

دانش‌آموز عشایر بازمانده از تحصیل در اردبیل نداریم

اردبیل- مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در مناطق عشایری استان اردبیل وجود ندارد.

علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مناطق عشایری خلخال اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شروع سال تحصیلی را در مناطق عشایری شاهد هستیم که البته بعد از پایان فصل کوچ پاییزی، دانش‌آموزان بیشتری در این مناطق تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸ هزار و ۱۸۹ دانش‌آموز در مناطق عشایری تحصیل می‌کنند، افزود: ۳۰۰ مدرسه با ۶۸۷ معلم برای تحصیل این دانش‌آموزان تدارک دیده شده که سعی کردیم با همکاری گروه‌های جهادی این مدارس را رنگ‌آمیزی، بهسازی و آماده حضور دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید کنیم.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل بیان کرد: حتی ۱۲ نفر از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مناطق عشایری شناسایی شده و نسبت به جذب آنها اقدامات مؤثری را شاهد بودیم تا زمینه تحصیل این دانش‌آموزان در دورترین مناطق نیز فراهم آید.

پیرجاهد ادامه داد: تلاش بر این است تا فضای آموزشی در مناطق عشایری با حضور معلمان و مدیران مدارس مهیای سال تحصیلی پرنشاط شود که ما نیز به اندازه وسع و توان خود سعی می‌کنیم نیازمندی مدارس عشایری را تأمین کرده و دغدغه‌ها را در این حوزه رفع کنیم.

کد خبر 6234370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha