۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۷

حمیدرضا حاجی بابایی:

ماهانه ۱۲۵۰ هزار میلیارد ریال یارانه مستقیم به مردم پرداخت می‌شود

ماهانه ۱۲۵۰ هزار میلیارد ریال یارانه مستقیم به مردم پرداخت می‌شود

محلات- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ماهیانه ۱۲۵۰ هزار میلیارد ریال یارانه مستقیم توسط دولت به مردم پرداخت می‌شود در حالی که مجموع حقوق پرداختی ۱۰۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه دوشنبه در چهارمین آئین رزمی فرهنگی و نمایشگاه عطر لاله ۴ شهرستان محلات اظهار کرد: زمانی که نام انقلاب، اسلام و شهدا مطرح می‌شود خوشحالیم که انقلاب ما پس از ۴۵ سال محکم، استوار، قدرتمند و با نشاط در حال حرکت است و دلیل آن استواری مردم بر اهداف خود است.

وی ادامه داد: مردم انقلاب کردند و شهدا را تقدیم کردند نا در مسیر اهل بیت (ع)، اهداف آنان را دنبال کنیم و باید اذعان کرد ارائه همه خدمات برای خرسندی و سرفرازی مردم است و این مهم را باید از مسیر اهل بیت دنبال کرد.

حاجی بابایی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، افزود: در طول ۴۵ سال گذشته در مساجد و محافل گوناگون خانواده شهدا در خصوص هدف و سرنوشت انقلاب مورد سوال قرار می‌گیرند که این سوالات پاسخی به اندازه صدها کتاب دارد و شاهرگ انقلاب و علت تامه آن است که انقلاب اسلامی را ایجاد کرد و هدف از انقلاب را باید در نامه امام حسین (ع) به محمد حنفیه جستجو کرد.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) به شهادت رسید تا امامت خود را اثبات کند و انقلاب کردیم تا به دنیا بگوییم اسلام وهابیت و اسلام امریکایی و اسلام غیراهل بیت نیست بلکه قرآن، شهادت، زندگی به روایت اهل بیت (ع) و در نهایت زنده بودن به روایت اهل بیت است.

وی با بیان اینکه شهید کسی است که در راه خدا فدا شود، گفت: اگر در راه خدا کشته شویم، شهید هستیم و اگر زنده بمانیم، مجاهد هستیم همه چیز فانی است اما زندگی کردن، جنگیدن و شهادت در راه خدا، همان وجه الله و ماندگار شدن است و هدف از انقلاب این بود که چهره اهل بیت را به جهان بشناسانیم.

حاجی بابایی اظهار کرد: امام حسین (ع) به دنبال برقراری حاکمیتی بود که قرآن و خدا به روایت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) شناخته شود و ما انقلاب کردیم تا در سایه این هدف به حمایت از مستضعفین بپردازیم.

وی با اشاره به دشواری‌های جامعه روحانیت پیش از انقلاب، ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، باران تشیع در حال باریدن است و دنیا سید حسن نصرالله به عنوان قله بلند را می‌شناسد و اکنون غزه کربلایی شده و تمام برنامه‌های غزه با عنوان اسلام ناب در حال مطرح شدن است و هیچ شاهی توان مقابله با آن را ندارد و باید اذعان کرد نویسنده دائرةالمعارف لیدن که حاضر نبود یک کلمه از اهل بیت بنویسد، امروز کتاب فاطمه در قرآن را می‌نویسد.

دنیا اسلام را به محوریت ایران می‌شناسد

حاجی بابایی افزود: امروز دنیا یک اسلام به محوریت ایران می‌شناسد، ایرانی که مقتدای او پیامبر (ص)، امام علی (ع)، مشی او کربلایی و اسلام او عاشورایی است و در کربلا عظمتی داده شد تا دنیا علی (ع) و فاطمه (س) را بشناسند.

وی شهید حججی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تمام دنیا بدانند این انقلاب با سرعت و قدرت در حال حرکت به جلو است و رژیم صهیونیستی آورده از اقتدار نظام جمهوری واهمه دارد هر چند اقداماتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد که از یک حیوان وحشی نیز سر نمی‌زند و این درنده خویی همان سیره آمریکا است.

وی با اشاره به اشغال چند روزه کشورهای عربی توسط اسرائیل در گذشته، گفت: بعد از پیروزی انقلاب به برکت خون شهدا پس از گذشت یک سال جنگ و با تمام حمایت‌ها و امکانات جهان، رژیم صهیونیستی نتوانسته غزه را شکست دهد و اکنون خون شهیدان اسلام در جنوب لبنان و غزه جاری است و دنیا را تسخیر کرده و هیچ عزتی بالاتر از این نیست.

حاجی بابایی اظهار کرد: اکنون رژیم صهیونیستی به در و دیوار می‌زند تا دنیا را به جنگ وادار کند تا زنده بماند و این امر به برکت انقلاب اسلامی است و رهبری تمام آزادگان جهان به دست شهدا و رهبر انقلاب است.

وی گفت: رمز موفقیت در قرآن، شهادت و ایستادگی برای خدا است و به همین دلیل دشمن با تمام قدرت به جنگ اقتصادی با ما آمده است.

دولت چهاردهم طرح‌های اقتصادی دولت شهید رئیسی را دنبال کند

وی با گرامیداشت یاد شهید رئیسی، ادامه داد: دولت چهاردهم باید طرح‌های اقتصادی دولت شهید رئیسی را دنبال کند و مشکل اساسی مردم معیشت است، مجلس اجازه ایجاد بهانه را نمی‌دهد و باید همه در کنار هم بایستیم تا حباب گرانی‌ها بشکند و در این راستا هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.

حاجی بابایی افزود: مجلس پشت دولت ایستاده تا با حمایت، مشکل تورم را حل کند و ارائه هر طرحی در این راستا مورد حمایت مجلس است.

وی گفت: ماهانه ۱۲۵ هزار میلیارد تومان یارانه مستقیم توسط دولت به مردم پرداخت می‌شود در حالی که مجموع حقوق پرداختی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است.

حاجی بابایی افزود: اسلام مردم را محور می‌داند و برخی مشکلات به دلیل عملکرد نامطلوب برخی دولت‌ها است اما نباید علیه نظام سیاه‌نمایی کرد.

کد خبر 6234373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha