۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

مدیرکل شیلات استان بوشهر:

دانشگاه‌های بوشهر در توسعه حوزه شیلات نقش‌آفرینی کنند

دانشگاه‌های بوشهر در توسعه حوزه شیلات نقش‌آفرینی کنند

بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: دانشگاه می‌تواند با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در جهت توسعه عمودی در مزارع شیلاتی نقش مهم در این موضوع دارد .

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی دوشنبه شب در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تشریح برنامه‌های شیلات بوشهر در رسیدن به برنامه هفتم توسعه و همچنین اقتصاد دریا محور گفت: دریا نقش مهمی در توسعه پایدار صید و پرورش آبزیان داشته و دیدگاه ما بر داشتن نگاه علمی به توسعه همه جانبه در حوزه دریایی است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر استفاده از روش‌های علمی در کنار تجربه‌های ارزشمند فعالان شیلاتی را یکی از موارد مهم در افزایش بهره وری عنوان کرد و گفت: توسعه عمودی در مزارع در راستای بهره وری بیشتر مستلزم استفاده از علم و تجهیزات روز دنیاست که دانشگاه می‌تواند با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در این راستا نقشی مهم در این موضوع داشته باشد.

وی افزود: این اداره کل در راستای اقتصاد دریا محور و افزایش تولیدات شیلاتی در حوزه دریایی آماده است با دانشگاه هر گونه همکاری را داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به مصوب شدن بودجه بخش آبزی‌پروری در این دانشگاه، بیان کرد: امیدواریم با همکاری شیلات استان بوشهر پروژه‌های را در راستای آبزی‌پروری راه‌اندازی کنیم.

سعید رازقی افزود: امید است که با همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه، شاهد پیشرفت روزافزون صنعت شیلات در استان باشیم.

کد خبر 6234393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha