۳ مهر ۱۴۰۳، ۶:۵۲

یکشنبه‌های الگونمایی - ۲۰

اقناع مهمترین اصل در اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی است

اقناع مهمترین اصل در اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی است

تهران- یک فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه اقناع مهمترین اصل در اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی است، گفت: با برافراشته داشتن پرچم فلسطین در یک اجتماع می‌توان به زنده نگه داشتن این مسئله کمک کرد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه‌های الگونمایی که محفلی برای روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی و گروه‌های فعال مردمی در موضوعات و عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است در سی و دومین نشست خود به موضوع «سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی» پرداخت.

احمد کسایی‌مقدم از فعالان فرهنگی شهرستان پاکدشت در این نشست با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم سکوت در برابر مساله غزه و فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام اظهار کرد: در همین راستا به همت فعالان فرهنگی در ایام اربعین اقداماتی انجام شد.

فعال فرهنگی افزود: در همین راستا از همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان که قرار بود پیاده‌روی جاماندگان اربعین برگزار شود یک خواهر و یک برادر مستعد را دعوت و آنها را نسبت به مساله توجیه کردیم.

وی روایت‌گری فلسطین را عنوان برنامه اجرا شده بیان و اظهار کرد: در این راستا با تشریح چرایی ایجاد رژیم صهیونیستی به تربیت راویان فلسطین برای پیاده روی جاماندگان اربعین پرداختیم که این روایان در مسیر این برنامه فعالیت‌های تبلیغی خوبی انجام دادند.

کسایی مقدم افزود: پس از دریافت بازخوردها و نتایج مثبت اجرای این طرح برنامه‌ریزی و تلاش کردیم تا آن را در هیأت‌های عزاداری، محافل قرآنی، جلسات خانگی و … نیز انجام دهیم.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه این طرح تا سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی با عنوان پرده‌خوانی منطقه ما اجرا می‌شود، تصریح کرد: پس از اینکه دیدیم این فعالیت‌ها می‌تواند مؤثر باشد به دنبال برنامه‌ریزی بر روی جامعه مخاطب وسیع‌تر رفتیم و با تشکل‌های مردمی مانند بسیج، سازمان دانش‌آموزی و … برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد حدود یکصد دانش‌آموز توانمند در سخن گفتن و خلاق در این زمینه آموزش و توجیه شوند تا بتوانیم از وجود آنها استفاده کنیم.

کسایی مقدم با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی با ائمه جماعات، ورزشکاران و گروه‌های مختلف خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای این طرح ارائه محتواهایی با موضوع غزه و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در راستای جلب توجه و تمرکز اذهان مردم بر روی این مساله است.

فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه اقناع مهمترین اصل در اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی است، اظهار کرد: گاهی اوقات با برافراشته داشتن پرچم فلسطین در یک مراسم یا اجتماع می‌توان به زنده نگه داشتن این مسئله مهم جهان اسلام کمک کرد.

گفتنی است؛ یکشنبه‌های الگونمایی که سی و دومین نشست خود را پشت سر گذاشت فرصتی برای فعالان فرهنگی و اجتماعی فراهم کرده است تا الگوی (نوع و نحوه) فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

کد خبر 6234420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha